Skip to main content
Op mijn iPhone5 heb ik deze maand een databundel van 200mb. Deze werkt prima. Na gebruik zet ik de verbinding meestal weer uit om nachtelijk dataverbruik terwijl ik lig te slapen te voorkomen. Maar als ik de verbinding via "instellingen - Mobiele netwerk" krijg ik rechts van "KPN NL" heel lang eenrondje te zien. Het duurt soms wel een kwartier voor er 3G komt te staan. Dit duurt me ontzettend lang.



Waar kan dit aan liggen?
Je bedoeld weer bij het inschakelen? Waar staat dit tekentje voor bij Apple? Ik heb zelf geen iPhone.
Op mijn iPhone5 heb ik deze maand een databundel van 200mb. Deze werkt prima. Na gebruik zet ik de verbinding meestal weer uit om nachtelijk dataverbruik terwijl ik lig te slapen te voorkomen. Maar als ik de verbinding via "instellingen - Mobiele netwerk" krijg ik rechts van "KPN NL" heel lang eenrondje te zien. Het duurt soms wel een kwartier voor er 3G komt te staan. Dit duurt me ontzettend lang.



Waar kan dit aan liggen?




Hoi Jren,



Waar dit precies aan ligt kan ik je niet vertellen. Heb dit net aan een collega gevraagd die dit soms ook doet dit zet zijn toestel dan geheel uit en daarna werkt het wel. Kan je laten weten wanneer je dit doet of probleem dan is verholpen?



@ Martijn®️ bedankt voor het meedenken.

Reageer