.

Beantwoord

Kan ik mijn abonnement behouden met een iPhone?

  • 14 February 2016
  • 2 reacties
  • 220 Bekeken

Badge
Beste lezer,

Omdat ik binnenkort waarschijnlijk over ga op de IPhone (5s) en ik erg tevreden ben met Simyo,
zou ik graag willen weten of het alsnog mogelijk is om mijn bel/internet abonnement bij jullie bedrijf te houden.

Ik hoop dat u mij antwoord kunt geven.

Met vriendelijke groet,
Marjolein
icon

Beste antwoord door Scotsman 15 February 2016, 00:12

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Natuurlijk kun je gewoon klant blijven bij Simyo, dat zullen ze bij Simyo uiteraard zeer waarderen! Zelfs met hetzelfde abonnement dat je nu hebt. Het enige is dat je voor de iPhone een nano simkaart nodig hebt. Als je die niet hebt, bijvoorbeeld omdat je huidige telefoon een groter formaat sim gebruikt die al wat ouder is dan moet je even een nieuwe vervangende sim kaart aanvragen, dat kan makkelijk via Mijn Simyo. De nieuwe sim kaart is een zgn. 3-in-1 kaart waar je naar wens drie verschillende formaten simkaart uit kan drukken. Maar is je simkaart al van het 3-in-1 type, dan moet je het kleine nano simkaartje er uit drukken en die in je iPhone 5s plaatsen.

Let er wel op dat je een iPhone koopt waar geen sim lock op zit.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marwelling,

Welkom op het Simyo Forum.

We zien niet graag klanten vertrekken! Daarom is het uiteraard mogelijk om jouw abonnement bij ons te behouden met een iPhone 5s. De uitleg van Scotsman is zo volledig dat ik hier verder niets aan toe heb te voegen. Uiteraard vind ik het super fijn om te zien dat je graag bij ons blijft :)

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@Scotman, bedankt voor je duidelijke antwoord :)

Groetjes,
Angela

Reageer