.

Beantwoord

Is simyo ook voor iPhone?

  • 5 February 2013
  • 12 reacties
  • 1722 Bekeken

Badge
Is simyo simonly ook voor iPhone?
Ik wil namelijk een iPhone aanschaffen en simyo is mij altijd wel goed bevallen.
Ik zou daarom ook graag nog steeds een simonly abbonement van Simyo willen.
Is dit mogelijk met iPhone? Omdat je hier een andere simkaart voor nodig hebt.Ā 
icon

Beste antwoord door Natascha 6 February 2013, 15:44

Bekijk originele reactie

12 reacties

Badge +2
Werkt perfect met mijn iPhone 5 en op de 3GS van mijn zoon.
Reputatie 4
Badge +8
Werkt hier ook goed op de IPhone4.
Reputatie 7
Badge +9
Werkt perfect met mijn iPhone 5 en op de 3GS van mijn zoon.

Idem hier. Misschien gaat het nu anders, maar ik kreeg vorige maand in eerste instantie een gewone sim toegestuurd die uiteraard niet in de iPhone 5 paste, maar op verzoek sturen ze je een nanosim die je zelf kunt activeren of als dat niet lukt door een forum moderator.
Badge +6
Is simyo simonly ook voor iPhone?
Ik wil namelijk een iPhone aanschaffen en simyo is mij altijd wel goed bevallen.
Ik zou daarom ook graag nog steeds een simonly abbonement van Simyo willen.
Is dit mogelijk met iPhone? Omdat je hier een andere simkaart voor nodig hebt.Ā 


Hoi Natalieber,

Het is mogelijk om met een iPhone gebruik te maken van een abonnement van Simyo.
Wanneer je gebruik maakt van een iPhone dan heb je hier een micro simkaart voor nodig. Voor de iPhone 5 heb je een nano simkaart nodig. Ik zie dat je al een abonnement hebt bij Simyo. Je kan via je persoonlijke pagina via het tabblad 'Selfservice' een vervangende simkaart bestellen en aangeven of je een micro of nano simkaart wilt ontvangen. De kosten van een vervangende simkaart zijn Ā€5,-.
Reputatie 1
Badge +2
Beter internet (KPN) is er niet voor je mobiel zou ik zeggen. Succes t.z.t. en surfse.
Ik heb ook een IPhone 4 en twijfel om een jaartje sim only verder te gaan met Simyo.
Met bellen heb ik al een goeie ervaring op gedaan, maar ik wil in dit geval ook internet gebruiken, vraag mij alleen af of het snel genoeg is. Ik gebruik mijn internet ook voor het op afstand afkijken van beveiligings-camera's. Kan iemand mij vertellen of dit ook mogelijk is?
Reputatie 7
Badge +9
Max. 2 MB down. (in de praktijk vaak ietwat minder dus) Probeer het eens uit. Denk niet dat dat geschikt is voor jouw doel.

Verder:Ā Wow, nieuwe site ziet er goed uit. Helemaal 2013Ā ;)
Badge +6
Ik heb ook een IPhone 4 en twijfel om een jaartje sim only verder te gaan met Simyo.
Met bellen heb ik al een goeie ervaring op gedaan, maar ik wil in dit geval ook internet gebruiken, vraag mij alleen af of het snel genoeg is. Ik gebruik mijn internet ook voor het op afstand afkijken van beveiligings-camera's. Kan iemand mij vertellen of dit ook mogelijk is?


Hoi Sander1977,

Welkom op het forum!
Simyo kan je ondersteuning geven om het internet werkend te krijgen op je toestel. Echter kan Simyo je geen ondersteuning geven met je beveilingscamera om de beelden op afstand te kunnen bekijken. Het is bij Simyo niet bekend hoe je dit kan instellen op je toestel.

@ De Leon bedankt voor meedenken en je compliment 🙂
Reputatie 7
Max. 2 MB down. (in de praktijk vaak ietwat minder dus) Probeer het eens uit. Denk niet dat dat geschikt is voor jouw doel.


ff muggeziften.....šŸ†’

Dat zou een bak zijn zeg, een snelheid van max 2MB/s down.....:p Dit betekent dus een snelheid van 16 Mb/s? Let op de schrijfwijze; MB's zijn echt Megabytes en Mb's Megabits.
Dus met 2 MB/s zou de snelheid zeker weten meer dan toereikend zijn voor het beoogde doel, maar met 2 Mb/s zou ik hiervoor ook niet mijn hand in het vuur durven steken. Alhoewel ik wel denk dat het mogelijk moet zijn. Alles afhankelijk van de resolutie en de kwaliteit van de camerabeelden.
Reputatie 7
Badge +9
ff muggeziften.....šŸ†’
.


Ik vind het meer mierenneuken en geef dan toch de voorkeur aan Mbps. Hoe dan ook, het zou best wat sneller mogen allemaal. Maakt het uit voor Sander1977? Die zien we toch nooit meer teruuugh.

De mogelijke definitie van muggenziften (Of is het muggeziften? Of is dat dan weer mierenneuken.)
Geleuter of gezwam betekent eindeloos discussiƫren over onderwerpen die niet van belang zijn. Van Dale noemt als betekenis van leuteren: kletsen of zeuren. Niet altijd is het eenvoudig om onderscheid te maken tussen serieus overleg, geleuter, mierenneuken, muggenziften en filosofie.
Een bekend voorbeeld is het geleuter over de kip en het ei. Wat was er het eerst, de kip of het ei? Iedereen weet dat het ei er eerder was (want er zijn fossielen van dinosauruseieren gevonden: nog geen kip te bekennen), terwijl men er tegelijkertijd van overtuigd is dat het toch de kip was (want zonder kip, geen ei...). Uiteraard gaat het in de vraag niet om een dinosaurusei; ze zou dus beter geformuleerd kunnen worden als: Wat was er eerder, de kip of het kippenei? De gangbare wetenschappelijke theorie leert dat een mutatie zich alleen in een pre-stadium kan voordoen, dus dat er twee pre-kippen hebben gepaard en dat daar een ei met een echte kip is uit gekomen. Tegenstanders van geleuter stellen weleens dat dit een filosofische discussie betreft.
Een ander klassiek voorbeeld is de vraag of mensen muggeziften danwel muggenziften. Terwijl Ć©Ć©n blik in het Groene Boekje al zou volstaan, natuurlijk, en men tot de conclusie komt dat het muggenziften is. Tegenstanders van dergelijke conclusies menen dat dit slechts een oordeel kan zijn, betwisten de genoemde autoriteit, stellen dat er sprake is van twee aparte woorden, of van een spelfout, dat het kan afhangen van het aantal muggen of de ervaring of het enthousiasme van de zifter, de beschikbare ruimte op de regel of een andere context, daarbij vaak niet nalatend te wijzen op algemeen erkende spelfouten en spelregels. Niet zelden verzwakt dit echter een eerdere stelling wegens een contradictio in terminis. Spelregels regelen immers behalve de spelling ook het spel. Daarom zijn spellingsregels ook geen speelgoed, hoewel ook dat betwist wordt. Wat de muggen zelf willen, is vooralsnog niet wetenschappelijk vastgesteld, en vormt mede daardoor ook een dankbaar onderwerp van geleuter.
Nog een bekend en zelfs klassiek geworden voorbeeld van geleuter is het aanhalen van bekende voorbeelden. Bekende voorbeelden zijn immers bekend, dus waarom zou men ze nog bespreken? Door bekende voorbeelden het etiket klassiek te geven krijgt het geleuter een gezaghebbende status. Die status kan worden uitgebuit door nog langer door te leuteren. Dit is overbekend en wordt in brede kring als een van de populairste vormen van geleuter beschouwd. Er bestaan dan ook diverse klassieke voorbeelden van, die een grote invloed hebben gehad op de ontwikkeling van de mensheid. Onder veel deskundigen geldt dit als de belangrijkste vorm van geleuter.
Reputatie 7
LolĀ :D;):p:cool:
Reputatie 4
Badge +8
Geweldig betoog!
Chapeau!

Reageer