.

Beantwoord

iPhone3 kan niet verbinden met netwerk

  • 10 March 2013
  • 2 reacties
  • 749 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,

Ik heb al een week een probleem met mijn oude telefoon omdat de usb aansluiting kapot is en ik het niet kan opladen, daarom heb ik nu een iPhone 3 van een vriend geleend. Helaas kan ik niet verbinden met een netwerk, het engiste netwerk dat is te vinden als ik handmatig zoek is van t-mobile en daarmee kan ik ook geen verbinding maken.
Wat nu?

Met vriendelijke groet,

Sam
icon

Beste antwoord door Natascha 12 March 2013, 13:09

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Beste sam ik heb het sterke vermoeden dat deze iphone nog niet unlocked is, dus alleen te gebruiken is met een simkaart van t-mobile.
Badge +6
Hallo,

Ik heb al een week een probleem met mijn oude telefoon omdat de usb aansluiting kapot is en ik het niet kan opladen, daarom heb ik nu een iPhone 3 van een vriend geleend. Helaas kan ik niet verbinden met een netwerk, het engiste netwerk dat is te vinden als ik handmatig zoek is van t-mobile en daarmee kan ik ook geen verbinding maken.
Wat nu?

Met vriendelijke groet,

Sam


Hoi Sam*,

Welkom op het forum!
Ik heb het vermoeden net als Sandertju dat de iPhone niet simlock vrij is. Wanneer het toestel niet simlock vrij is kan je geen gebruik maken van het toestel. De simkaart van Simyo werkt alleen een simlock vrij toestel.

Reageer