.

Beantwoord

Iphone mogelijk via de Telefoonshop?

  • 26 April 2015
  • 5 reacties
  • 253 Bekeken

Hallo,

Ik heb een sim-only abonnement, maar ben aan een nieuw toestel toe. De toestellen die op de website staan zijn niet naar mijn smaak. Ik zou graag mijn abonnement bij Simyo verlengen incl toestel maar dan een Iphone 5s. Is dat mogelijk?

Groet,
Jelle van Dok
icon

Beste antwoord door de leon 26 April 2015, 14:07

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Nee, dat is niet mogelijk. Als budgetprovider heeft Simyo ook alleen maar smartphones in het wat goedkopere segment in de telefoonshop. De iPhone 5S valt daar zeker niet onder. Verder biedt Simyo geen toestellen inclusief abonnement aan.
Als ik jou was, zou ik lekker de 'internetboer' op gaan...eens goed rondkijken waar je de Iphone 5S gunstig kan krijgen en je sim only abonnement van Simyo gewoon behouden voor dat toestel. Uiteindelijk is dat vaak goedkoper dan elders een 'gratis' :8 toestel inclusief abonnement nemen.
Dat is dan duidelijk. Dank voor je snelle reactie. Ik heb er diverse berekeningen op losgelaten en inderdaad, je betaalt vaak tussen 50-100 euro meer voor een toestel icm een abonnement. Alleen 500+ euro in een keer ophoesten voor een toestel is voor de meesten toch vaak een flinke hap. Ik ga ea eens afwegen.

Groet
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Jellevandok,

Het is in het begin een kleine investering. Maar betaald zich uiteindelijk meestal wel terug dan dat je een abonnement i.c.m. een toestel neemt.

Mag ik vragen waarom de toestellen in de webshop van Simyo niet je smaak zijn?
Wist je dat je in de Simyo telefoonwinkel als je klant bent van Simyo 10% korting krijgt?
Omdat ik om redenen die jou niet aangaan nu even geen €550.- wil uitgeven. Betaalt is met een t overigens.

De merken die worden aangeboden zijn in mijn ogen lang niet zo goed als een Apple (of Samsung).
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Jellevandok,

Welkom op het forum en goed dat je hier je vraag stelt. Ik zie dat de leon je vraag al heeft beantwoord, dank daarvoor.

We bieden alleen Sim Only abonnementen aan, zonder een toestel. Je kan overwegen om het abonnement bij Simyo te behouden en zelf op zoek te gaan naar de gewenste type toestel. Op de Telfoonshop worden smartphones aangeboden waarmee je de meest gangbare applicaties kan gebruiken. IPhones of toestellen uit het het duurdere segment worden helaas niet aangeboden.

Jammer dat er geen toestel ertussen zit dat je aanspreekt. Je abonnement is contractvrij. Overstappen, met nummerbehoud, kan met in acht neming van één maand opzegtermijn.

Reageer