.

Beantwoord

Iphone 5s geen internetverbinding buitenland.

  • 24 March 2014
  • 5 reacties
  • 1622 Bekeken

Badge
Was afgelopen weekend met mijn nieuwe Iphone 5S in het buitenland, en kreeg internet niet aan de praat. Heb alle oplossingen die ik in het forum vond geprobeerd, maar het is niet gelukt. De optie Internet in het buitenland heb ik wel in het buitenland aangezet. Kan dat een deel van het probleem zijn? Heb nu ik weer thuis ben alles gereset. Wil wel dat wanneer ik de volgende keer in het buitenland ben alles probleemloos werkt. Suggesties? Zag op het forum dat sommige mensen melden dat hun problemen verholpen waren, maar niet wat de oplossing was.
icon

Beste antwoord door Dries 25 March 2014, 11:31

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Heb je een prepaid aansluiting? Dan is internet in het buitenland niet mogelijk.
Badge
Heb je een prepaid aansluiting? Dan is internet in het buitenland niet mogelijk.


Nee, sim-only. Kon mijn oude Samsung telefoon wel in het buitenland gebruiken.  
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Carony-1

Leuk dat je op het forum reageert, welkom :)

Er zijn twee dingen waar je op moet letten. Als je wil internetten in het buitenland, moet je op Mijn Simyo de optie 'internet op je mobiel - buitenland' aanzetten. Ik zie dat je dat al hebt gedaan, helemaal goed! Ook moeten je instellingen goed staan. Voor de juiste instellingen verwijs ik je graag naar dit topic.

Zou je willen laten weten of het met deze instellingen is gelukt?

@Scotsman, bedankt voor het meedenken!
Badge
Helaas is het met deze instellingen ook niet gelukt. Ben nu weer in NL, maar volgende week weer een dagje in België, hoop dat het dan wel lukt....
Badge +6
Hoi Carony-1,

Wat vervelend dat het ook niet werkte met deze instellingen 😞

Ik heb onze technische afdeling even naar je aansluiting laten kijken, maar alles staat goed om verbinding te kunnen maken met internet in het buitenland.

Heb je wel (data)roaming aanstaan op je iPhone?

Reageer