.

Beantwoord

iPhone 5, sim werkt niet

  • 4 October 2013
  • 11 reacties
  • 13473 Bekeken

Ik heb vandaag mijn iPhone 5 ontvangen. Ik heb mijn nieuwe simkaart geactiveerd. Hij dat toen al in mijn iPhone. Ik heb nu geen service. Ik had dit nog wel op mijn oude telefoon met mijn oude simkaart. Ik heb de simkaart uit de iPhone gehaald en er opnieuw ingedaan. Nu heb ik echter op bleide tefefoons geen service meer. Wat heb ik mis gedaan? Of moet ik nog geduld hebben?

Robert
icon

Beste antwoord door Charlene 7 October 2013, 14:49

Bekijk originele reactie

11 reacties

Ik heb last van hetzelfde probleem.

HELP
Reputatie 7
Badge +9
Zet eens even je telefoon helemaal uit en daarna weer aan. 
Reputatie 7
Badge +9
En vervolgens synchroniseren met iTunes is een tip die je ook wel hoort.
Ik kan op mijn Iphone 5 geen internet gebruiken terwijl er wel staat dat me 3G het doet. Aan en uitzetten heeft ook geen nut
dat heb ik allemaal geprobeerd...
Mijn oude simkaart doet wel nog steeds
Reputatie 7
Badge +9
Zet je telefoon in de loop van de dag om de zoveel tijd een keer helemaal uit en dan weer aan. De simkaart kan zich dan op een gegeven moment op het netwerk instellen. Wanneer precies is door ons niet te zeggen. Succes! 
Badge +8
Ik heb vandaag mijn iPhone 5 ontvangen. Ik heb mijn nieuwe simkaart geactiveerd. Hij dat toen al in mijn iPhone. Ik heb nu geen service. Ik had dit nog wel op mijn oude telefoon met mijn oude simkaart. Ik heb de simkaart uit de iPhone gehaald en er opnieuw ingedaan. Nu heb ik echter op bleide tefefoons geen service meer. Wat heb ik mis gedaan? Of moet ik nog geduld hebben?

Robert
Ik heb last van hetzelfde probleem.

HELP

Hoi 21Noir en Rahhollander,

Hebben jullie dit topic ook gezien? Grote kans dat deze tips het oplossen.
Laten jullie het even weten?

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Ik kan op mijn Iphone 5 geen internet gebruiken terwijl er wel staat dat me 3G het doet. Aan en uitzetten heeft ook geen nut

Hoi larssieboy18,

Heb je je internetinstellingen al eens nagekeken? Even synchroniseren met iTunes kan de juiste instellingen laden.
Anders een handmatige reset zoals in dit topic.

Groetjes,
Charlene
Hier het zelfde probleem mjn iphone 5 geeft aan geen service. al diverse malen aan uit gezet met tunes gesynchroniseerd.
Reputatie 5
Badge +11
Hier het zelfde probleem mjn iphone 5 geeft aan geen service. al diverse malen aan uit gezet met tunes gesynchroniseerd.

Hi paulscs,

Zoals je weet zijn we er hier al druk doende mee.

Reageer