.

Beantwoord

nano simkaart activeren lukt niet

  • 30 October 2013
  • 4 reacties
  • 7899 Bekeken

Help, het lukt maar niet om mijn vervangende nanosimkaart te activeren.
Mensen van klant. service willen dat ik een mail stuur met print screen naar klantservice, maar dat lukt ook al niet.
Is er een mogeljkheid dat jullie mij kunnen helpen?
icon

Beste antwoord door Ernst 31 October 2013, 12:37

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi paulscs, welkom op het Simyo forum!

In je gegevens zie ik dat je al via Twitter bent geholpen en dat je nano sim is gekoppeld aan je aansluiting.
Kun je laten weten of je inmiddels kunt bellen?
Bij deze wil ik de mensen van simyo bedanken voor het installeren van mijn simkaart. Alles doet het.
Te vroeg gejuicht, tel geeft aan " geen service" alles gedaan tel harde reset gegeven, gesynchroniseerd met iTunes.
Is er iets dat ik nog kan doen?
Het gaat km een iPhone 5
Reputatie 5
Badge +11
Te vroeg gejuicht, tel geeft aan " geen service" alles gedaan tel harde reset gegeven, gesynchroniseerd met iTunes.
Is er iets dat ik nog kan doen?
Het gaat km een iPhone 5


Hi paulscs, ik zie dat je ook via Twitter en de telefonische klantenservice contact hebt of hebt gehad. Dat is op zich niet heel handig, wij verliezen hier dan een beetje het overzicht van stappen die gedaan zijn.

Je hebt zojuist gebeld en je issue is doorgezet naar onze IT afdeling. Die zullen er in elk geval wel mee aan de gang gaan.
Je simkaart is vandaag al wel een paar keer gereset, probeer in elk geval zelf nog even je toestel gewoon opnieuw op te starten. Eventuele 'verversingen' van je aansluiting werken pas wanneer je je mobiel uit- en aanzet.

Reageer