Ik heb een pre-paid internetdagbundel aangeschaft maar het lukt niet deze te activeren. De instellingen opvragen via sms gaat niet. Ik heb een iphone 3. Geprobeerd de klantenservice telefonisch te bereiken maar heb na 15 minuten opgegeven. 'Momenteel is het drukker dan normaal' kreeg ik de vorige keer ook al te horen dus ik vrees dat de onbereikbaarheid standaard is?
Morgen wordt mijn nummer overgezet en gaat mijn abonnement in, ook met internet, dit op de iphone 4, krijg ik hier dezelfde problemen met het activeren van internet? Dan zou ik graag nu al vernemen hoe ik ook op deze telefoon het internet kan activeren zodra het nummer is overgezet.
vriendelijke groet,
Susan
Bladzijde 1 / 1
Misschien handig om in dit topic te kijken.
https://forum.simyo.nl/iphone-72/internet-instellingen-op-iphone-3-softwareversie-4-2-1-a-1700/
Naast iphone3 staan ook stappen voor de iphone4.
https://forum.simyo.nl/iphone-72/internet-instellingen-op-iphone-3-softwareversie-4-2-1-a-1700/
Naast iphone3 staan ook stappen voor de iphone4.
Welkom op het forum susanp,
De software van Iphone ondersteunt geen sms configuratie. Voor de iphone 3 en 4 moet je de instellingen handmatig invoeren. De instellingen voor deze toestellen zijn inderdaad in het topic via bovenstaande link terug te vinden.
Groetjes,
Alex
De software van Iphone ondersteunt geen sms configuratie. Voor de iphone 3 en 4 moet je de instellingen handmatig invoeren. De instellingen voor deze toestellen zijn inderdaad in het topic via bovenstaande link terug te vinden.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.