.

Beantwoord

Internet werk niet op iphone 4

  • 11 March 2014
  • 4 reacties
  • 1525 Bekeken

Badge
Ik heb jullie uitleg meerdere malen geprobeerd incl aan en uitzetten van de telefoon maar hij weigert internet op te pakken! Wie weet er een oplossing?

Sonja458
icon

Beste antwoord door Dries 13 March 2014, 10:25

Bekijk originele reactie

4 reacties

Bij mij precies hetzelfde!
Ik heb alle instellingen bij mobiel datanetwerk die ik kon vinden op dit forum al geprobeerd en heb de telefoon al vaak aan en uit gezet, maar helaas zonder resultaat.
Ik zou vandaag wel graag weer mobiel internet willen hebben...
Ik heb trouwens een iphone 4s ipv een 4.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi sonja458 & Emma88

Graag heet ik jullie beiden welkom op het forum :)

Het is wel jammer dat er meteen iets misgaat 😞 Als jullie wel kunnen bellen en sms'en, dan kunnen jullie ook internetten. Als bellen en sms'en ook niet lukt, probeer dan de simkaart in een andere telefoon om te controleren of de simkaart niet stuk is.

Verder is het handig om de internetinstellingen van de iPhone te controleren. Dat kunnen jullie hier en hier doen :)

Waar het ook nog aan kan liggen is de optie 'internet op je mobiel'. Deze dien je aan te zetten op Mijn Simyo. Synchroniseren met iTunes kan ook helpen :)

Zouden jullie willen laten weten of dit heeft geholpen en anders wat er precies misgaat?
Bij mij werkt alles inmiddels zoals het moet.
Symchroniseren met itunes heeft bij mij geholpen.
Op de kpn klantenservice site staat dit trouwens stap voor stap uitgelegd.
Bij mij werkte het synchroniseren pas toen ik deze stappen precies volgde.
Badge +8
Hoi Emma88,

Fijn dat het nu gelukt is :)
Meestal laadt een smartphone de instellingen automatisch. Soms werkt het om ze er zelf in te zetten. En soms moet je dan weer synchroniseren met de PC. Bij mijn iPhone4 hoefde ik destijds niets te doen. Jij had wat minder geluk. :(
De KPN toestelhulp site is inderdaad een fijne. Daar verwijzen we ook vaak naartoe. Gelukkig heb je hem zelf gevonden.
Gelukkig werkt het nu allemaal :)

Groetjes,
Charlene

Reageer