.

Beantwoord

internet op iPhone-5 handmatig

  • 3 November 2012
  • 5 reacties
  • 895 Bekeken

Ik krijg het mobiel Internet op mijn iPhone-5 niet handmatig ingesteld.

Aan de -algemene- reactie van Simyo heb ik niets.

Kan iemand mij helpen door het volgende in te vullen? Alvast bedankt!

Mobiele data
APN=  ?
Gebruikersnaam=  ?
Wachtwoord=  ?

Mms:
APN:= ?
Gebruikersnaam= ?
Wachtwoord= ?
MMSC= ?
Mms-proyy= ?
Maximale mms-grootte= ?
MMS UA Prof URL= ?

Internet-tethering
APN= ?
Gebruikersnaam= ?
Wachtwoord=
icon

Beste antwoord door Alex 5 November 2012, 16:27

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Okay, ook even hier. Ik kan je ze geven, zoals ze bij mij op mijn iPhone 4S staan. Ik heb ze in jouw eigen posting ingevuld hieronder.
Waar niets staat, staat op de iPhone ook niets.
Valt te proberen. Laat even weten of het wel of niet werkt. Succes!


Ik krijg het mobiel Internet op mijn iPhone-5 niet ingesteld.

Aan de -algemene- reactie van Simyo heb ik niets.

Kan iemand mij helpen door het volgende in te vullen?

Mobiele data
APN=  iphonekpn.nl
Gebruikersnaam=
Wachtwoord=

Mms:
APN:= portalmmm.nl
Gebruikersnaam=
Wachtwoord=
MMSC= http://mp.mobiel.kpn/mmsc
Mms-proyy= 10.10.100.20:5080
Maximale mms-grootte= 307200
MMS UA Prof URL=

Internet-tethering
APN= iphonekpn.nl
Gebruikersnaam=
Wachtwoord=
Reputatie 5
Badge +10
Ik krijg het mobiel Internet op mijn iPhone-5 niet handmatig ingesteld.

Aan de -algemene- reactie van Simyo heb ik niets.

Kan iemand mij helpen door het volgende in te vullen? Alvast bedankt!

Mobiele data
APN=  ?
Gebruikersnaam=  ?
Wachtwoord=  ?

Mms:
APN:= ?
Gebruikersnaam= ?
Wachtwoord= ?
MMSC= ?
Mms-proyy= ?
Maximale mms-grootte= ?
MMS UA Prof URL= ?

Internet-tethering
APN= ?
Gebruikersnaam= ?
Wachtwoord=


Welkom op het forum janwilco,

Op dit moment is je aansluiting geblokkeerd wegens hoogverbruik. Je kunt hierdoor o.a. niet internetten. Overigens heb je eerder wel kunnen internetten zie ik. Je kunt in ieder geval de instellingen van de leon proberen. Anders raad ik je aan om dit topic even door te nemen.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Nou, als de boel geblokkeerd is.....dan kan Janwilco instellen wat 'ie wil maar dan wordt het met internet niks... Wel een beetje raar verhaal.
Hallo allemaal. Mijn Internet is blijkbaar actief geweest een avond voordat mijn nummerbehoud in ging. Resultaat 107 euro extra kosten. Geen idee waarom deze tarieven zo extreem zijn. Na direct de rekening te hebben betaald was ik een avond in de lucht waarna ik voor de tweede keer werd afgesloten. Dit bleek zonder reden want ik ben inmiddels weer in de lucht.

Dat 'zomaar'afsluiten is funest. Ik doe alles per gsm, van geld overboeken met Tancodes tot parkeren. Ik moet voor mijn werk bereikbaar zijn. Absurt dus dat Simyo niet eerst even waarschuwt maar zomaar de verbinding blokkeerd.

Hoe dan ook doet alles het weer. Ook de instellingen voor Internet staan nu goed. Andere providers hebben gewoon een screenshot online. Van Simyo kreeg ik een algemeen mailtje waarmee je er niet uit kon komen. Wel wat nare puntjes om mee te beginnen bij Simyo.

In ieder geval iedereen die heeft geholpen wel bedankt. Het werkt nu allemaal. 🙂
Badge +2
Beste janwilco,

Fijn om te horen dat alles nu is opgelost. De blokkade was in eerste instantie enerzijds verwijderd zodat je de tancodes kon ontvangen om de tussentijdse betaling te doen. Doen deze codes waren ontvangen hebben wij de aansluiting weer geblokkeerd in afwachting van het betaalbewijs. Dit hebben de inmiddels verwerkt en de aansluiting is gedeblokkeerd. Dit is inderdaad een niet zo lekkere start. Onze excuses voor het ongemak. Wij wensen je verder veel plezier met je Simyo aansluiting.

Groetjes,

Arie

Reageer