.

Beantwoord

Ik kan niet gebeld worden en nummerherkenning werkt niet, iPhone 5S

  • 25 January 2015
  • 1 reactie
  • 1258 Bekeken

ik heb net een iphone 5s, andere simkaart aangevraagd, geinstalleerd . tot zover goed maar
1 mijn nunmmer kan niet gebeld worden  door anderen, ik kan zelf wel bellen
2. nummerherkenning gaag niet aan
weet iemand hoe dat zit. vooral het eertste is vervelend

groeten frank
icon

Beste antwoord door Charlene 26 January 2015, 16:17

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hoi frank,

Welkom op het forum 🙂

Dit klinkt niet handig, dat je niet gebeld kan worden. Ik heb het hier even bekeken, maar je simkaart staat helemaal actief op het netwerk.
Je hebt een iPhone 5s, vertel je. Heb je al kunnen nagaan of je Niet storen aan hebt staan? Veeg hiervoor vanuit de onderkant van het scherm naar boven. Dan kun je zien of de 'maan' ingeschakeld is. Dat is de Niet storen functie. Als je erop klikt, kun je hem uitzetten.

Als dat het niet is, kun je dan de simkaart eens in een ander toestel proberen? Dan kunnen we met de info die je daar uithaalt, weer verder. Ik heb je simkaart ook even opnieuw aan je aansluiting gekoppeld. Kun jij daarvoor je toestel 10 minuten uitschakelen en dan weer aanzetten?

Als tweede noem je dat nummerherkenning niet aan gaat. Bedoel je dat mensen jouw nummer niet zien als je ze belt? Of andersom?
Als je het eerste bedoelt, dan kun je eens kijken bij Instellingen - Telefoon - Mijn nummer of daar het goede nummer staat.

Ik hoor graag van je of je wat aan mijn antwoorden hebt gehad.
Stuur je ook even de antwoorden op mijn vragen?

Groetjes,
Charlene

Reageer