Beantwoord
Het lukt niet om iMessage te activeren. Hoe los ik dat op?
Waarom kan het tot 24 uur duren voordat een telefoonnummer voor SMS geregistreerd is? Of, geldt dit misschien alleen voor iMessage? Als het wel om gewoon SMS gaat, is er een manier om te zien hoe het proces vordert?
Beste antwoord door Niels
Hi MrVulcan,
Ik heb zelf geen Apple toestel, maar weet dat er inderdaad een sms gestuurd moet worden ter verificatie voor iMessage en Facetime. Wat gaat er bij jou precies niet goed? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding als je iMessage probeert te gebruiken? Ik zie in ieder geval niet dat de verificatie is verzonden. Zoals Scotsman aangeeft zou de sms automatisch verstuurd moeten worden. Het klopt dat deze sms'jes niet meer in rekening worden gebracht, Groentjuh. Eerlijk gezegd weet ik ook niet of de 'Bellen in en naar het buitenland optie' invloed heeft, al denk ik van wel. Echter staat deze optie gewoon aan op de simkaart, dus dit kan het niet zijn.
MrVulcan, ik kwam de volgende pagina op de Apple site tegen. Zou je hiernaar kunnen kijken? Ik ben daarnaast ook benieuwd naar het antwoord op mijn eerdere vraag :)
Scotsman en Groentjuh, bedankt voor jullie inzet en berichten!
Groetjes,
Niels
Bekijk originele reactieIk heb zelf geen Apple toestel, maar weet dat er inderdaad een sms gestuurd moet worden ter verificatie voor iMessage en Facetime. Wat gaat er bij jou precies niet goed? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding als je iMessage probeert te gebruiken? Ik zie in ieder geval niet dat de verificatie is verzonden. Zoals Scotsman aangeeft zou de sms automatisch verstuurd moeten worden. Het klopt dat deze sms'jes niet meer in rekening worden gebracht, Groentjuh. Eerlijk gezegd weet ik ook niet of de 'Bellen in en naar het buitenland optie' invloed heeft, al denk ik van wel. Echter staat deze optie gewoon aan op de simkaart, dus dit kan het niet zijn.
MrVulcan, ik kwam de volgende pagina op de Apple site tegen. Zou je hiernaar kunnen kijken? Ik ben daarnaast ook benieuwd naar het antwoord op mijn eerdere vraag :)
Scotsman en Groentjuh, bedankt voor jullie inzet en berichten!
Groetjes,
Niels
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.