Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

Het lukt niet om iMessage te activeren. Hoe los ik dat op?

  • 26 augustus 2018
  • 24 reacties
  • 2544 Bekeken

Waarom kan het tot 24 uur duren voordat een telefoonnummer voor SMS geregistreerd is? Of, geldt dit misschien alleen voor iMessage? Als het wel om gewoon SMS gaat, is er een manier om te zien hoe het proces vordert?
icon

Beste antwoord door Niels 28 augustus 2018, 15:45

Hi MrVulcan,



Ik heb zelf geen Apple toestel, maar weet dat er inderdaad een sms gestuurd moet worden ter verificatie voor iMessage en Facetime. Wat gaat er bij jou precies niet goed? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding als je iMessage probeert te gebruiken? Ik zie in ieder geval niet dat de verificatie is verzonden. Zoals Scotsman aangeeft zou de sms automatisch verstuurd moeten worden. Het klopt dat deze sms'jes niet meer in rekening worden gebracht, Groentjuh. Eerlijk gezegd weet ik ook niet of de 'Bellen in en naar het buitenland optie' invloed heeft, al denk ik van wel. Echter staat deze optie gewoon aan op de simkaart, dus dit kan het niet zijn.



MrVulcan, ik kwam de volgende pagina op de Apple site tegen. Zou je hiernaar kunnen kijken? Ik ben daarnaast ook benieuwd naar het antwoord op mijn eerdere vraag :)



Scotsman en Groentjuh, bedankt voor jullie inzet en berichten!



Groetjes,

Niels
Bekijk originele reactie

24 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi MrVulcan,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik begrijp eigenlijk niet helemaal wat je bedoelt met het registreren voor een sms met je telefoonnummer. Zou je dit misschien wat duidelijker uit kunnen leggen? Gaat het om het registreren voor een bepaalde dienst? En wat heeft iMessage hier dan precies mee te maken? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Niels
Iemand van Apple support vertelde dat iMessage mijn telefoonnummer moest registreren, o.i.d. Er moest een SMS worden verzonden (en daarna misschien ook worden ontvangen). Dit gaat bij mij niet goed.
Deze SMS wordt door de iPhone automatisch naar een Apple server in de UK verstuurd om de iMessage dienst te laten weten welk nummer je iPhone heeft. Dit gebeurt zonder dat je daar iets van merkt, en is eenmalig zolang je je simkaart in het toestel laat zitten en zolang je iMessage aan laat staan. Het is een geruisloos proces dat zich op de achtergrond afspeelt. Wat bedoel je met: dit gaat bij mij niet goed? Wat gaat niet goed?
Reputatie 7
Badge +9
Als de optie "Bellen in en naar het buitenland" op deze pagina uit staat, dan denk ik dat iMessage geen SMSje kan sturen naar die server in de UK. Misschien gaat dat fout?

Normaal verloopt het proces inderdaad op de achtergrond en is het binnen no-time gedaan.
Als de optie "Bellen in en naar het buitenland" op deze pagina uit staat, dan denk ik dat iMessage geen SMSje kan sturen naar die server in de UK. Misschien gaat dat fout?

Interessant punt Groentjuh. Ik heb het gevoel - maar zeker weten doe ik niet - dat deze optie geen invloed heeft op het verzenden van deze activerings-SMS. Het is namelijk geen normale SMS, maar een "silent text message" die door iOS wordt verstuurd. Ook de bevestigings-SMS die de Apple server terugstuurt naar de iPhone krijg je als gebruiker niet te zien. Als het zo is dat die instelling wel van invloed is, dan zou dat betekenen dat mensen die de bellen in en naar het buitenland optie uit hebben staan geen gebruik zouden kunnen maken van iMessage en FaceTime.
Reputatie 7
Badge +9

Als de optie "Bellen in en naar het buitenland" op deze pagina uit staat, dan denk ik dat iMessage geen SMSje kan sturen naar die server in de UK. Misschien gaat dat fout?Interessant punt Groentjuh. Ik heb het gevoel - maar zeker weten doe ik niet - dat deze optie geen invloed heeft op het verzenden van deze activerings-SMS. Het is namelijk geen normale SMS, maar een "silent text message" die door iOS wordt verstuurd. Ook de bevestigings-SMS die de Apple server terugstuurt naar de iPhone krijg je als gebruiker niet te zien. Als het zo is dat die instelling wel van invloed is, dan zou dat betekenen dat mensen die de bellen in en naar het buitenland optie uit hebben staan geen gebruik zouden kunnen maken van iMessage en FaceTime.


Het nummer, waar deze SMS naartoe gestuurd wordt, is zeker een uitzondering (want deze wordt tegenwoordig niet meer in rekening gebracht. Toch moderatoren?). Het is echter wel een gewoon SMSje. Dat zie je ook omdat deze SMS vroeger gewoon in rekening werd gebracht bij diverse providers.

Dat de software van Apple hem niet laat zien, veranderd daar vanuit het oogpunt van Simyo niets aan.

Ik weet niet of dat nummer door de "Bellen in en naar het buitenland" instelling heen slipt, of dat het nummer hier ook een uitzondering heeft. Alleen een moderator kan dat vertellen, of iemand met een iPhone die dit gewoon test...
Reputatie 6
Badge +5
Hi MrVulcan,

Ik heb zelf geen Apple toestel, maar weet dat er inderdaad een sms gestuurd moet worden ter verificatie voor iMessage en Facetime. Wat gaat er bij jou precies niet goed? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding als je iMessage probeert te gebruiken? Ik zie in ieder geval niet dat de verificatie is verzonden. Zoals Scotsman aangeeft zou de sms automatisch verstuurd moeten worden. Het klopt dat deze sms'jes niet meer in rekening worden gebracht, Groentjuh. Eerlijk gezegd weet ik ook niet of de 'Bellen in en naar het buitenland optie' invloed heeft, al denk ik van wel. Echter staat deze optie gewoon aan op de simkaart, dus dit kan het niet zijn.

MrVulcan, ik kwam de volgende pagina op de Apple site tegen. Zou je hiernaar kunnen kijken? Ik ben daarnaast ook benieuwd naar het antwoord op mijn eerdere vraag :)

Scotsman en Groentjuh, bedankt voor jullie inzet en berichten!

Groetjes,
Niels
Het enige dat ik zie is dat er een soort van cirkeltje blijft draaien voor mijn telefoonnummer, alsof de iPhone wacht op activering van dat nummer.


Als de optie "Bellen in en naar het buitenland" op deze pagina uit staat, dan denk ik dat iMessage geen SMSje kan sturen naar die server in de UK. Misschien gaat dat fout?Interessant punt Groentjuh. Ik heb het gevoel - maar zeker weten doe ik niet - dat deze optie geen invloed heeft op het verzenden van deze activerings-SMS. Het is namelijk geen normale SMS, maar een "silent text message" die door iOS wordt verstuurd. Ook de bevestigings-SMS die de Apple server terugstuurt naar de iPhone krijg je als gebruiker niet te zien. Als het zo is dat die instelling wel van invloed is, dan zou dat betekenen dat mensen die de bellen in en naar het buitenland optie uit hebben staan geen gebruik zouden kunnen maken van iMessage en FaceTime.
Het nummer, waar deze SMS naartoe gestuurd wordt, is zeker een uitzondering (want deze wordt tegenwoordig niet meer in rekening gebracht. Toch moderatoren?). Het is echter wel een gewoon SMSje. Dat zie je ook omdat deze SMS vroeger gewoon in rekening werd gebracht bij diverse providers.

Dat de software van Apple hem niet laat zien, veranderd daar vanuit het oogpunt van Simyo niets aan.

Ik weet niet of dat nummer door de "Bellen in en naar het buitenland" instelling heen slipt, of dat het nummer hier ook een uitzondering heeft. Alleen een moderator kan dat vertellen, of iemand met een iPhone die dit gewoon test...

Ik heb daarnet even gecontroleerd en de optie "Bellen in en naar het buitenland" staat aan.
Je hebt nog niet gemeld of je dit al hebt geprobeerd (citaat uit de hierboven geciteerde Apple Support pagina):



Reputatie 6
Badge +5
Hi MrVulcan,

Net zoals Scotsman ben ik benieuwd wat de uitkomst is geweest van de Apple-pagina die ik heb gelinkt. Zou je daarnaast kunnen kijken of het opnieuw plaatsen van de simkaart iets uithaalt?

Groetjes,
Niels
Hi MrVulcan,

Ik heb zelf geen Apple toestel, maar weet dat er inderdaad een sms gestuurd moet worden ter verificatie voor iMessage en Facetime. Wat gaat er bij jou precies niet goed? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding als je iMessage probeert te gebruiken? Ik zie in ieder geval niet dat de verificatie is verzonden. Zoals Scotsman aangeeft zou de sms automatisch verstuurd moeten worden. Het klopt dat deze sms'jes niet meer in rekening worden gebracht, Groentjuh. Eerlijk gezegd weet ik ook niet of de 'Bellen in en naar het buitenland optie' invloed heeft, al denk ik van wel. Echter staat deze optie gewoon aan op de simkaart, dus dit kan het niet zijn.

MrVulcan, ik kwam de volgende pagina op de Apple site tegen. Zou je hiernaar kunnen kijken? Ik ben daarnaast ook benieuwd naar het antwoord op mijn eerdere vraag :)

Scotsman en Groentjuh, bedankt voor jullie inzet en berichten!

Groetjes,
Niels

Ik zie geen foutmelding. Ik krijg alleen geen SMS berichten wanneer alles er op wijst dat het wel zou moeten lukken. Trouwens, mijn dank aan diegene(n) die mij een koppeling naar een pagina op de website van Apple stuurden en excuses dat ik dit niet eerder zei, maar dat heeft helaas niet geholpen.
Voor alle duidelijkheid: je probleem is dus dat je geen SMS'jes kunt ontvangen (ik bedoel dus niet iMessage berichten want dat is iets anders)? Van niemand? En je kunt zelf wel SMS'jes versturen?
Reputatie 6
Badge +4
Hoi MrVulcan,

Namens Niels graag gedaan voor het duursturen van de link naar Apple. 🙂 Ik heb dit topic even verplaatst en hernoemd omdat het gaat om het activeren van iMessage specifiek.

Als ik het goed heb begrepen dan gaat het mis bij het activeren van Facetime / iMessage. Via Twitter heb je hier ook een berichtje over gestuurd. De uitkomst hiervan is dat we je een vervangende simkaart hebben gestuurd waarmee je een kruistest kun uitvoeren en kunt achterhalen waarom het niet wil. Ik raad je ook aan om contact met Apple op te nemen zoals op de site die Niels doorstuurde staat.

In je gegevens zie ik nog niet dat je de simkaart geactiveerd hebt, zodra je dat hebt gedaan kun je het gaan testen. Wellicht dat het met de nieuwe simkaart direct wel lukt.

Hou je ons op de hoogte?

Scotsman dankje voor het helpen!

Groetjes,
Thomas
Hoi MrVulcan,

Namens Niels graag gedaan voor het duursturen van de link naar Apple. 🙂 Ik heb dit topic even verplaatst en hernoemd omdat het gaat om het activeren van iMessage specifiek.

Als ik het goed heb begrepen dan gaat het mis bij het activeren van Facetime / iMessage.


Dat klopt.

Via Twitter heb je hier ook een berichtje over gestuurd.


Dat klopt ook.

De uitkomst hiervan is dat we je een vervangende simkaart hebben gestuurd waarmee je een kruistest kun uitvoeren en kunt achterhalen waarom het niet wil.


Kruistest? Ik heb gewoon de simkaart vervangen en toen opnieuw geprobeerd om iMessage te activeren. Het is nog niet helemaal 24 uur geleden, maar tot nog toe is het nog niet gelukt.

Ik raad je ook aan om contact met Apple op te nemen zoals op de site die Niels doorstuurde staat.


Ik heb inmiddels contact met Apple opgenomen en iemand van Apple support heeft mij de bekende test laten doen: iMessage en Facetime uitzetten, telefoon opnieuw opstarten...enz.

In je gegevens zie ik nog niet dat je de simkaart geactiveerd hebt, zodra je dat hebt gedaan kun je het gaan testen. Wellicht dat het met de nieuwe simkaart direct wel lukt.


Zoals gezegd is het met de nieuwe simkaart nog steeds niet gelukt, maar de 24 uur zijn nog niet helemaal verstreken.

Hou je ons op de hoogte?


Ik doe mijn best, maar het e-mailadres dat ik hiervoor gebruik was tijdelijk weg.

Scotsman dankje voor het helpen!


Jullie ook!
Groetjes,
Thomas


Groeten van Bert
Staat de sms-centrale wel goed ingesteld? Scotsman zijn vraag of je wel sms kunt ontvangen en versturen van en naar anderen lees ik niet als op gereageerd.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi MrVulcan,

Jammer dat het nog niet helemaal is gelukt, of is er inmiddels wat aan de situatie veranderd?

Je kunt even controleren of het sms-berichtencentrale nummer goed is opgeslagen in je mobiel. Meer hierover lees je hier. Als dit geen oplossing biedt raad ik je aan om te kijken of het wel lukt, dan raad ik je aan om met je telefoon naar een Apple store te gaan. Of, als je in de gelegenheid bent, jouw simkaart in een andere iPhone te plaatsen en proberen iMessage te activeren.

Ik ben benieuwd hoe het hiermee verloopt.

Dankje voor je scherpe blik Friesian! :)

Groetjes,
Thomas
Staat de sms-centrale wel goed ingesteld? Scotsman zijn vraag of je wel sms kunt ontvangen en versturen van en naar anderen lees ik niet als op gereageerd.

Waar in iOS moet dat nummer staan?
Loop bijvoorbeeld dit eens door.

Staat de sms-centrale wel goed ingesteld? Scotsman zijn vraag of je wel sms kunt ontvangen en versturen van en naar anderen lees ik niet als op gereageerd.Waar in iOS moet dat nummer staan?

Dat nummer staat goed ingesteld.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mr. Vulcan,

Stom dat het nog niet werkt! Ik denk dat het verstandigst zou zijn nu om je simkaart in een ander toestel te proberen. Merk je daarin dat het wél lukt om iMessage te gebruiken? Of gaat het dan nog niet? Je hebt inderdaad al meerdere simkaarten geprobeerd maar nog niet je simkaart in een ander toestel.

Laat je me weten wat daaruit komt?

Groetjes,
Jihane
Hoi Mr. Vulcan,

Stom dat het nog niet werkt! Ik denk dat het verstandigst zou zijn nu om je simkaart in een ander toestel te proberen. Merk je daarin dat het wél lukt om iMessage te gebruiken? Of gaat het dan nog niet? Je hebt inderdaad al meerdere simkaarten geprobeerd maar nog niet je simkaart in een ander toestel.

Laat je me weten wat daaruit komt?

Groetjes,
Jihane

Dat is al eens voorgesteld, wat hier trouwens ergens nog zou moeten staan, maar ik ken niemand hier die een telefoon heeft waar dezelfde soort simkaart in zit.
Je hebt nog niet gemeld of je dit al hebt geprobeerd (citaat uit de hierboven geciteerde Apple Support pagina):





Excuus als ik dit nog niet beantwoord heb, maar wat jij voorstelde heb ik al geprobeerd. Zelfs onder begeleiding van Apple Support. Mij rest volgens mij alleen de rit naar een Apple Store.
Reputatie 7
Badge +10
Ah, helder! Is het dan mogelijk om bijvoorbeeld naar een telefoonwinkel te gaan om het daar te proberen? Daar kun je vaak extra toestellen vinden voor dit doeleinde 🙂

Groetjes,
Jihane

Reageer