.

Beantwoord

Het lukt niet om een begroetingsbericht in te spreken voor mijn voicemail. Wat nu?

  • 17 February 2017
  • 3 reacties
  • 313 Bekeken

Sinds mijn overstap naar Simyo moet ik een nieuw begroetingsbericht inspreken voor mijn voicemail. Dat wordt echter niet opgenomen. De microfoon werkt en technisch is er niks mis met mijn iphone alsdus Apple store. Maar wat ik inspreek wordt niet opgenomen. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Samantha 20 February 2017, 10:47

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +7
Hoi Edwina,

Welkom bij Simyo en op ons forum :)

Wat vervelend dat het niet lukt om je Voicemail in te spreken! Ik raad je aan om je voicemail eerst even uit te zetten. Dit doe je door 12339 te bellen. Vervolgens kun je je voicemail weer aanzetten door 12331 te bellen. Als je daarna je voicemail belt door 1233 te bellen, kun je via optie 1 van het hoofdmenu een nieuwe begroeting inspreken. Lukt dit nu wel?

Mocht dit nog steeds niet lukken, wil je dan een kruistest uitvoeren? Dit betekent dat je jouw simkaart in een andere telefoon stopt, en een andere simkaart in jouw telefoon doet. Ik ben erg benieuwd of het in een andere telefoon wel lukt om een begroetingsbericht in te spreken. Met deze informatie kunnen we je daarna verder helpen.

Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha
Het is inderdaad gelukt met aan en uitzetten. De verstaanbaarheid van de boodschap blijft niet optimaal helaas, maar ik doe het ermee.
Badge +7
Hoi Edwina,

Wat fijn om te horen dat het inmiddels is gelukt! Wel jammer dat hij niet helemaal goed verstaanbaar is. Mocht je dit uiteindelijk toch hinderlijk vinden, kun je altijd proberen om een nieuwe begroeting in te spreken. Ook dit kan in optie 1 van je voicemailmenu. Hopelijk is de verstaanbaarheid dan beter.

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

Reageer