Skip to main content
antwoord

Geen verbinding met internet, wat moet ik doen?

  • November 23, 2015
  • 3 reacties
  • 243 Bekeken

Internet binnen Nederland staat bij Simyo op ja. Heb Internetbundel. Bij instellingen staat mobiele data op aan. Bij mobiel netwerk is APN portalmmm.nl
Toch doet internet het niet. Herkenbaar? Wat moet ik doen?

Beste antwoord door Naomi

Hoi boogbrouw, welkom op het Simyo forum!

Goed dat je al een aantal dingen hebt gecontroleerd. Om de volledige internetinstellingen te controleren, raad ik je nog aan om toestelhulp te gebruiken 🙂

Daarbij heb ik een reset uitgevoerd. Zet je je telefoon uit en aan? Zo gaat je simkaart zich aanmelden met de nieuwe instellingen. Als het nog niet meteen werkt, kun je je simkaart dan testen in een andere telefoon?

3 reacties

Naomi
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-moderator
  • antwoord
  • November 24, 2015
Hoi boogbrouw, welkom op het Simyo forum!

Goed dat je al een aantal dingen hebt gecontroleerd. Om de volledige internetinstellingen te controleren, raad ik je nog aan om toestelhulp te gebruiken 🙂

Daarbij heb ik een reset uitgevoerd. Zet je je telefoon uit en aan? Zo gaat je simkaart zich aanmelden met de nieuwe instellingen. Als het nog niet meteen werkt, kun je je simkaart dan testen in een andere telefoon?

  • auteur
  • Beginner
  • November 24, 2015
Dank je. Ik heb nu het gewenste resultaat.

Angela
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Community Manager
  • November 25, 2015
Hoi Boogbrouw,

Dat is het bericht wat we wilde zien 🙂 Fijn dat je dit nog even komt doorgeven. Graag gedaan namens Naomi.

Als we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen, laat het dan weten. We helpen je graag verder.

Groetjes,
Angela