.

Beantwoord

Geen service op mijn iPhone 5

  • 17 August 2013
  • 29 reacties
  • 6160 Bekeken

Ik heb mijn simkaart geactiveerd toen ik hem ontvangen heb maar nog niet gebruikt in mijn telefoon omdat ik een nieuwe Iphone5 heb gekocht. Ik heb dus een nanosimkaart aangevraagd en ontvangen. Deze is echter verdwenen tussen een stapel post en daarom had ik wederom een nieuwe nanosimkaart aangevraagd en ontvangen. Deze nanosimkaart heb ik geactiveerd  en daarna kreeg ik een pin en pukcode in beeld die ik gelukkig opgeschreven heb. Tot mijn verbazing kreeg ik nl een mail met een andere pin en pukcode. Deze codes staan ook in mijn account. Afgelopen donderdag is mijn abonnement overgezet en heb ik de nanosimkaart in het toestel geplaatst. Ik moest de pincode invoeren en dit is de pincode die ik oorspronkelijk in beeld kreeg en niet die in mijn account staat!

Helaas heb ik echter geen service met de nanosimkaart. Ook niet na synchronisatie met Itunes en resetten. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Natascha 19 August 2013, 13:21

Bekijk originele reactie

29 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Ok, ik heb zojuist een vervangende simkaart besteld. Hoop dat dat de oplossing is! :)

Hoi Manon2807,

We zijn erg benieuwd of de vervangende simkaart de oplossing is geweest voor je probleem. Zou je willen laten weten of dat ook zo is?
Sorry voor mijn late reactie, mijn telefoon was ter reparatie terug naar Apple. Bleek dat de simkaart toch te los in de telefoon zat. Ik heb een nieuw toestel gekregen en heb nu nergens last meer van, gelukkig!

Wel is de vervangende simkaart die ik op aanraden van dit forum heb besteld toch van mijn rekening afgeschreven, ondanks toezegging dat dat niet zou gebeuren. Kan dat nog gecorrigeerd worden? Ik heb deze simkaart namelijk niet meer nodig..
Badge +6
Hoi Manon2807,

Ah fijn dat het probleem met een nieuwe telefoon opgelost is! :)

Oei, de vergoeding van de simkaart is ons helaas even ontschoten, ik heb zojuist de kosten alsnog vergoed op de factuur van maart, die je eind april zal ontvangen, sorry!

Reageer