.

Beantwoord

Geen service op mijn iPhone 5

  • 17 August 2013
  • 29 reacties
  • 6160 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 7
In mijn iPhone5 staat bij MOBIELE DATA onder Mobiele data ook iphonekpn.nl zonder gebruikersnaam en ww. Bij MMS onder Mobiele data staat bij APN: portalmmm.nl. Mijn gebruikersnaam en ww zijn blanco. Bij MMSC staat: http://mp.mobiel.kpn/mmsc. En bij PERSOONLIJKE HOTSPOT staat ook weer: iphonekpn.nl en weer zonder gebruikersnaam en ww.

Ik heb wel 3G.

Misschien helpt een reboot van je iPhone5.
Geachte Forum,
 
Ik heb sinds kort een iphone 5s alles werkt, wiffi en bellen. Nu heb ik ook een internetdata bundel van 500 mb. Alleen kom ik niet op het mobiel netwerk als deze inschakel. Ik heb de indruk dat ik ook hier een gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen. Onder het hoofdstukjemobile data staat: APN    iphonekpn.nl; gebruikersnaam; wachtwoord. Kunt u mij aangeven of ik hier gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen en zoja waar vind ik die gevens.
Met vriendelijke groeten 
Badge +6
Ik heb mijn simkaart geactiveerd toen ik hem ontvangen heb maar nog niet gebruikt in mijn telefoon omdat ik een nieuwe Iphone5 heb gekocht. Ik heb dus een nanosimkaart aangevraagd en ontvangen. Deze is echter verdwenen tussen een stapel post en daarom had ik wederom een nieuwe nanosimkaart aangevraagd en ontvangen. Deze nanosimkaart heb ik geactiveerd  en daarna kreeg ik een pin en pukcode in beeld die ik gelukkig opgeschreven heb. Tot mijn verbazing kreeg ik nl een mail met een andere pin en pukcode. Deze codes staan ook in mijn account. Afgelopen donderdag is mijn abonnement overgezet en heb ik de nanosimkaart in het toestel geplaatst. Ik moest de pincode invoeren en dit is de pincode die ik oorspronkelijk in beeld kreeg en niet die in mijn account staat!

Helaas heb ik echter geen service met de nanosimkaart. Ook niet na synchronisatie met Itunes en resetten. Wat nu?


Hoi Lissete68,

Welkom op het forum!
Vervelend om te lezen dat je geen gebruik kan maken van je aansluiting. Kan je mij een privé bericht sturen met het simkaart nummer van de simkaart die je nu gebruikt van Simyo zodat ik dit voor je kan bekijken.

Reageer