.

Beantwoord

Geen service op mijn iPhone 5

  • 17 August 2013
  • 29 reacties
  • 6160 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Ik ben terug geweest naar de winkel, en volgens hen zit de simkaart gewoon goed in het toestel. Ik heb er geen hoesje omheen.

Hi Manon2807,

Ik zou je nu toch aan willen raden een vervangende nano simkaart te bestellen op Mijn Simyo. Je krijgt de €5 die het kost van mij vergoed als je me laat weten wanneer je hem besteld hebt. Als dit helpt is het opgelost, als dit niet helpt zal het helaas aan je telefoon liggen :(


Ok, ik heb zojuist een vervangende simkaart besteld. Hoop dat dat de oplossing is! 🙂
Reputatie 2
Badge +6
Ok, ik heb zojuist een vervangende simkaart besteld. Hoop dat dat de oplossing is! :)

Hoi Manon2807,

We zijn erg benieuwd of de vervangende simkaart de oplossing is geweest voor je probleem. Zou je willen laten weten of dat ook zo is?
Sorry voor mijn late reactie, mijn telefoon was ter reparatie terug naar Apple. Bleek dat de simkaart toch te los in de telefoon zat. Ik heb een nieuw toestel gekregen en heb nu nergens last meer van, gelukkig!

Wel is de vervangende simkaart die ik op aanraden van dit forum heb besteld toch van mijn rekening afgeschreven, ondanks toezegging dat dat niet zou gebeuren. Kan dat nog gecorrigeerd worden? Ik heb deze simkaart namelijk niet meer nodig..
Badge +6
Hoi Manon2807,

Ah fijn dat het probleem met een nieuwe telefoon opgelost is! :)

Oei, de vergoeding van de simkaart is ons helaas even ontschoten, ik heb zojuist de kosten alsnog vergoed op de factuur van maart, die je eind april zal ontvangen, sorry!

Reageer