.

Beantwoord

Geen geluid bij gesprek Iphone

  • 2 February 2014
  • 2 reacties
  • 5739 Bekeken

Badge
Ik heb een Iphone 5. Als ik bel of gebeld wordt hoor ik niets via de oorspeaker. Via de luidspreker heb ik wel geluid. Ik heb de telefoon al hersteld, maar dat heeft niet geholpen. Simkaart overzetten in een andere telefoon lukt niet, want ik ben de enige in huis met een nano simkaart.
Enig idee wat dit zou kunnen zijn en wat er aan te doen is?

Helma
icon

Beste antwoord door Charlene 3 February 2014, 13:55

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Vermoedelijk werkt de proximity sensor niet. Ik zou even bij een Apple dealer langs gaan, of de Genius bar in een Apple Store (Amsterdam, Haarlem).
Badge +8
Ik heb een Iphone 5. Als ik bel of gebeld wordt hoor ik niets via de oorspeaker. Via de luidspreker heb ik wel geluid. Ik heb de telefoon al hersteld, maar dat heeft niet geholpen. Simkaart overzetten in een andere telefoon lukt niet, want ik ben de enige in huis met een nano simkaart.
Enig idee wat dit zou kunnen zijn en wat er aan te doen is?

Helma


Vermoedelijk werkt de proximity sensor niet. Ik zou even bij een Apple dealer langs gaan, of de Genius bar in een Apple Store (Amsterdam, Haarlem).

Hoi helma1972,

Het klinkt alsof er inderdaad iets mis is met je toestel. Als je geluid via de luidspreker wel te horen is, dan ligt het dus niet aan de simkaart. Ik zou dus, zoals Scotsman al aangeeft, even contact opnemen met Apple, of met je leverancier.
Laat je nog even weten wat je ontdekt? Daar kunnen andere forumgebruikers weer wat aan hebben. :)
Ik hoop dat ze het snel kunnen oplossen.
Ik weet wel dat er adapters bestaan om je nano in een ander toestel te kunnen stoppen. Misschien dat je dat als tijdelijke oplossing kunt gebruiken.

Groetjes,
Charlene

Reageer