Skip to main content
antwoord

Geen 3G op iPhone 3 na WiFi. Wat doe ik hiertegen?

  • January 28, 2015
  • 4 reacties
  • 645 Bekeken

Ik moet mijn telefoon meestal opnieuw opstarten om 3G te hebben nadat ik gebruik heb gemaakt van een WiFi netwerk. Soms krijg ik automatisch 3G als ik geen bereik meer heb op het WiFi netwerk maar meestal moet ik opnieuw opstarten
Mijn instellingen zijn goed.
Is dit probleem herkenbaar en is er een oplossing.?

Beste antwoord door Tiury

Hoi Kapel, welkom op het Simyo forum :)

Wat onhandig dat je de telefoon helemaal moet opstarten om 3G verbinding te krijgen nadat je op wifi bent geweest. Dit heb ik vaker gehoord, maar toen stond er een fout in de internetinstellingen. Zou je deze voor de zekerheid nog eens na willen kijken? Hier moet het volgende staan:

APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: gprs

Als dit niet werkt, wil ik je adviseren de iPhone toch naar fabrieksinstellingen te herstellen of om te kijken of er nog een update beschikbaar is.

Bedankt voor je reactie, Martijn®!

4 reacties

MartijnR
Forum|alt.badge.img+9
  • Leader
  • January 29, 2015
Hoi Kapel

Misschien is er iemand op dit forum die dit herkent. Welk type telefoon gaat het hier om?

Tiury
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-moderator
  • antwoord
  • January 29, 2015
Hoi Kapel, welkom op het Simyo forum :)

Wat onhandig dat je de telefoon helemaal moet opstarten om 3G verbinding te krijgen nadat je op wifi bent geweest. Dit heb ik vaker gehoord, maar toen stond er een fout in de internetinstellingen. Zou je deze voor de zekerheid nog eens na willen kijken? Hier moet het volgende staan:

APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: gprs

Als dit niet werkt, wil ik je adviseren de iPhone toch naar fabrieksinstellingen te herstellen of om te kijken of er nog een update beschikbaar is.

Bedankt voor je reactie, Martijn®!

  • auteur
  • Startend Simyaan
  • January 29, 2015
Het is iPhone 3GS, instellingen kloppen. Ik ga controleren of er een update is.

Bedankt voor jullie reacties

Ruud
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • January 30, 2015
Hoi Kapel,

Graag gedaan. Fijn te horen dat de instellingen kloppen. We horen graag van je of het is opgelost na de update. Vergeet niet een back-up van je gegevens te maken voordat je je toestel terug zet op de fabrieksinstellingen.;)