.

Beantwoord

Factuur al 7 dagen geleden betaald, nog steeds geblokkeerd.

  • 30 December 2023
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Ik ben vergeten te betalen en nu is mijn abonnement geblokkeerd. Toen ik dat zag had ik meteen betaald en na 7 dagen kan ik nog steeds niet bellen of mijn 4g gebruiken. Ook kan ik niet bellen naar de klantenservice want mijn tel is geblokkeerd. Aub zsm reactie alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Roeqajja 2 January 2024, 16:13

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

@Rishan Lila leen even een telefoon van iemand bij je in de buurt en bel daar mee even naar de Klantenservice……..

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Rishan Lila,

Bedankt voor je bericht. Ik help je hier graag mee verder!

Wist je dat je ons kunt bereiken via het nummer 1200, ook als je simkaart geblokkeerd is? Je kunt mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik kijk dan graag met je mee.

Bedankt voor je hulp @RicoK!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer