.

Beantwoord

Extreem langzaam/ niet correct werkend internet iPhone 5

  • 24 July 2014
  • 7 reacties
  • 1536 Bekeken

Badge +1
Hallo,
Ik heb sinds een paar weken het probleem dat ik geen normale dingen meer kan doen via 3G op mijn iOS 8 geinstalleerde iPhone 5.
WhatsAppjes komen wel binnen, maar meer MB's tegelijkertijd (zoals Twitter, Facebook en Nu.nl) geven aan dat er geen internetverbinding actief is.
Wat kan ik hieraan doen? 
De instellingen staan goed, en ook iOS 8 heeft hier (volgens mij) niets mee te maken.
Pim
icon

Beste antwoord door Ernst 25 July 2014, 15:39

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft, maar iOS 8 is nog wel in beta..... er kunnen best nog wel dingen zijn die niet lekker lopen!
Badge +1
Natuurlijk, daar dacht ik eerst ook aan, maar het probleem ontstond tijdens een van de updates, niet meteen na installeren. Ook heeft de maandag uitgebrachte update mijn probleem niet gefixt, dus ik denk zelf dat het los staat van iOS 8... Maar natuurlijk zou het nog steeds kunnen, ben geen expert op dat vlak!
Badge +1
Graag oplossing....
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Pim Oomen,

Ik ben bang dat ook ik geen pasklare oplossing voor je heb. In je gegevens kan ik geen bijzonderheden vinden.
Je internet werkt, dat geef je zelf al aan en dat zie ik ook in je verbruik. Als er bepaalde apps of bestandsformaten of -soorten niet direct binnenkomen, dan denk ik toch richting je iOS.
Scotsman geeft het al aan; iOS 8 is een bètaversie; de praktijktest. Heb je al een een harde reboot geprobeerd?
Badge +1
Hoi Pim Oomen,

Ik ben bang dat ook ik geen pasklare oplossing voor je heb. In je gegevens kan ik geen bijzonderheden vinden.
Je internet werkt, dat geef je zelf al aan en dat zie ik ook in je verbruik. Als er bepaalde apps of bestandsformaten of -soorten niet direct binnenkomen, dan denk ik toch richting je iOS.
Scotsman geeft het al aan; iOS 8 is een bètaversie; de praktijktest. Heb je al een een harde reboot geprobeerd?


Dankjewel voor de hulp, dat heb ik al een aantal keer geprobeerd, net zoals het veranderen van mijn APN instellingen en reset van de 'mobiel internet- Nederland' knop. Ik zal vanavond kijken of het internet wel werkt in een iPhone met iOS 7 erop!
Badge +1
En Ernst, sorry voor de nogal boze reactie op een soortgelijke topic, ik heb weinig goede ervaring met dit forum qua snelheid van reageren, jammer genoeg.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Pim Oomen,

Heb je ondertussen alweer iOS 7 op je telefoon gezet? Ik ben heel benieuwd of het nou aan de beta versie ligt of niet. Ik hoor het graag van je!

Reageer