Volgens mijn verbruikgegevens heb ik gisteren 2,5 GB aan data verbruikt met kosten van over de € 300,=.
Volgens een app op de Iphone (4) heb ik slechts 4,5 MB verbruikt.
Ik was de gehele middag thuis ('s ochtends gewerkt, geen data gebruikt).
Ik heb de iPhone via iTunes op de PC moeten herstellen, waarbij een backup via de cloud is teruggezet.
Ik had echter een DIRECTE verbinding van de iPhone met de PC, terwijl de PC verbonden was met een BEDRAAD netwerk.
Volgens mij kan je de telefoon niet eens herstellen met alleen een mobiele dataverbinding. En zeker geen 2,5 GB, dat gaat UUUUUUREN duren, terwijl het in mijn geval slechts 1 uurtje duurde.
Hoe kan dit opgelost worden?
Bladzijde 1 / 1
Op dit moment is tevens mijn abonnement ineens "om administratieve redenen" afgesloten..... WAT IS HIER AAN DE HAND!
Welkom op het forum cepatlari,
Volgens onze gegevens heb je inmiddels ook contact gehad via Twitter. Heb je toevallig al met Apple gesproken hierover. De laatste update verhelpt namelijk een probleem in Exchange aginada's dat tot verhoogde netwerkactiviteit en een kortere gebruiksduur van de batterij zou kunnen leiden. M.a.w. er zijn door Apple problemen met betrekking tot mobiel internet bevestigd. Ik raad je daarom aan om contact op te nemen met Apple.
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens heb je inmiddels ook contact gehad via Twitter. Heb je toevallig al met Apple gesproken hierover. De laatste update verhelpt namelijk een probleem in Exchange aginada's dat tot verhoogde netwerkactiviteit en een kortere gebruiksduur van de batterij zou kunnen leiden. M.a.w. er zijn door Apple problemen met betrekking tot mobiel internet bevestigd. Ik raad je daarom aan om contact op te nemen met Apple.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.