Sinds kort heb ik een nieuwe iphone 5s, dus een nieuwe simkaart besteld en geactiveerd.
Wanneer ik echter een gebeld word kan ik de beller amper verstaan.
Ik dacht dat de telefoon niet goed was en heb bij Apple geklaagd en direct een nieuwe gekregen.
Nu geeft de nieuwe telefoon hetzelfde probleem.
Kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is?
Alvast bedankt.
Jwiskerke
Bladzijde 1 / 1
Hoi Jwiskerke, welkom op het Simyo forum :)
In je gegevens zie ik dat je hier al eerder contact over hebt gehad. Vooral met zo'n flitsend toestel als de iPhone 5S moet je natuurlijk ook gewoon flitsend kunnen bellen.
Je mag op onze kosten een vervangende simkaart aanvragen op Mijn Simyo. Als je hier even laat weten wanneer je dat gedaan hebt, zal ik de €5 die dat normaal kost, meteen crediteren.
In je gegevens zie ik dat je hier al eerder contact over hebt gehad. Vooral met zo'n flitsend toestel als de iPhone 5S moet je natuurlijk ook gewoon flitsend kunnen bellen.
Je mag op onze kosten een vervangende simkaart aanvragen op Mijn Simyo. Als je hier even laat weten wanneer je dat gedaan hebt, zal ik de €5 die dat normaal kost, meteen crediteren.
Dag Ernst,
Dank je voor je reactie.
Ik heb net via de site een nieuwe nano simkaart aangevraagd.
Ik hoop dat het probleem met de nieuwe kaart is opgelost!
Wordt de 5 euro nu niet in rekening gebracht, of maak je 5 euro naar mij over?
Met vriendelijke groet,
Jwiskerke
Dank je voor je reactie.
Ik heb net via de site een nieuwe nano simkaart aangevraagd.
Ik hoop dat het probleem met de nieuwe kaart is opgelost!
Wordt de 5 euro nu niet in rekening gebracht, of maak je 5 euro naar mij over?
Met vriendelijke groet,
Jwiskerke
Dank je voor je reactie.
Ik heb net via de site een nieuwe nano simkaart aangevraagd.
Ik hoop dat het probleem met de nieuwe kaart is opgelost!
Wordt de 5 euro nu niet in rekening gebracht, of maak je 5 euro naar mij over?
Met vriendelijke groet,
Jwiskerke
Hoi Jwiskerke,
Ik hoop het ook! Ik heb de kosten al van de factuur verwijderd voor je, dus daar hoef je verder niet meer aan te denken. :)
Ik hoor graag van je hoe de nieuwe sim het doet, als je hem binnen hebt.
Groetjes,
Charlene
wat is nu de uirtkomst? is het probleem nu opgelost ?
Hi Eugje, welkom op het Simyo forum :)
We hebben na bovenstaande berichten niets meer gehoord of gelezen van Jwiskerke. Er van uitgaande dat geen bericht goed bericht is, heeft het geholpen ;)
Vanwaar je vraag, Eugje? Heb jij hetzelfde probleem?
We hebben na bovenstaande berichten niets meer gehoord of gelezen van Jwiskerke. Er van uitgaande dat geen bericht goed bericht is, heeft het geholpen ;)
Vanwaar je vraag, Eugje? Heb jij hetzelfde probleem?
Beste Simyo ik heb exact hetzelfde probleem. Ik ben door de andere kant niet te verstaan met mijn Iphone5s en nano simkaart van Simyo
Hoi 82debugging,
Wat onhandig dat je niet te verstaan bent voor mensen waar je mee probeert te bellen. Ik wil je graag vragen of je dit ook hebt als je de simkaart in een andere telefoon test. Als dit het geval is, doe ik meteen een nieuwe simkaart op de bus! 🙂
Groetjes, Tiury
Wat onhandig dat je niet te verstaan bent voor mensen waar je mee probeert te bellen. Ik wil je graag vragen of je dit ook hebt als je de simkaart in een andere telefoon test. Als dit het geval is, doe ik meteen een nieuwe simkaart op de bus! 🙂
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.