.

Beantwoord

Zullen Simyo klanten meegaan met de 4G actie van KPN?

  • 15 April 2015
  • 5 reacties
  • 257 Bekeken

KPN, gaat beginnen met een prijsverlaging.
Dwz: iedereen KRIJGT 4g ( mits een toestel dat dit toelaat) voor de zelfde prijs dan 3G.
Het is bij KPN niet mogelijk om buiten de bundel te gaan! Zou je buiten de bundel komen,
Dan wordt de snelheid de helft!

Ik vind dat Simyo toch MINIMAAL mee moet gaan met KPN,
Want deze zijn door deze maatregel een stuk goedkoper dan Simyo!,
icon

Beste antwoord door Ali 20 April 2015, 09:44

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Beste Ruud-je,

Ik sta (en waarschijnlijk nog meer Simyo klanten) achter het geen je hierboven schrijft.
Zelf heb ik ook een topic aangemaakt, over de wijzigingen bij moederbedrijf KPN.

Ook ga ik met je mee, om na overschrijding van je databundel de snelheid te verlagen, zoals meer providers inmiddels hebben ingevoerd, waaronder dus ook KPN.
Momenteel betaal je bij Simyo een buiten de bundeltarief van € 0,15 per MB, terwijl je geen extra kosten gaat krijgen als de snelheid omlaag wordt gebracht na bundel overschrijding.
Wil je toch de snelheid behouden, dan zou Simyo een extra databundel kunnen introduceren van bijvoorbeeld 250 MB, die je dan kunt afnemen tot je weer je nieuwe databundel op de 1e van de maand krijgt.

Hopelijk gaat Simyo mee in de wensen van de klant, door de veranderingen mee te nemen binnen de huidige bundels.
Er zijn nu 9 soortgelijke topics over dit onderwerp. Simyo moderators hebben een aantal beantwoord met steeds dezelfde antwoorden. Hoewel ik de vraag van 4G gebruikers begrijp vind ik als mede forum gebruiker dat men toch eerst eens moet gaan kijken of deze vraag er al is.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Ruud-je,

Welkom op het forum.

Het zou mooi zijn als 4G een vaste onderdeel is van je Simyo abonnement. Helaas komt daar binnen korte termijn geen verandering in. We zijn een klein team en werken constant aan het verbeteren van onze producten. De komende tijd staan andere verbeteringen op de agenda.

Hopelijk kunnen we in de toekomst abonnementen wel aanbieden waarbij 4G wel inclusief is. Uiteraard brengen we onze klanten op de hoogte mocht hier verandering in komen.
Reputatie 4
Badge +8
Bedankt Ali voor je antwoord!
Ik begrijp dat jullie niet alle wensen van de klant, gelijk kunt uitvoeren en invoeren.
Zo ook omtrent de nieuwe ontwikkelingen op 4G.

Zoals ik bij mijn eigen topic schreef: ik wacht het rustig af!
En mocht er wat veranderen, dan hoor en lees je dat gauw genoeg.

Ben trouwens wel benieuwd, naar de verbeteringen die nu op stapel staan!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi MichD,

Zodra meer erover bekend is zullen we dat zeker bekend maken. Tot die tijd is 4G een extra bundel bij een abonnement.

De komende tijd zijn we onder andere bezig zijn met het verder ontwikkelen van de Mijn Simyo app. Ook wordt de de Mijn Simyo omgeving flink onder de handen genomen. Wat ik mogen is zag er erg belovend uit 😃

Reageer