.

Beantwoord

Zonder melding onbewust over mijn bundel. Hoe kan dat?

  • 16 August 2017
  • 13 reacties
  • 142 Bekeken

Beste Simyo,

De afgelopen maand heb ik een aantal mb's bijgekocht om niet buiten mijn bundel te internetten, nu dacht ik dat ik ook een melding zou krijgen wanneer deze extra mb's op zouden gaan, maar dat gebeurde niet helaas. Daardoor ben ik voor meer dan 80 euro over mijn bundel gegaan. Help, is hier iets aan te doen?

Groet,

Thieu
icon

Beste antwoord door Asma 16 August 2017, 15:09

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Thieu.c,

Welkom op het Forum!

Ik vind het ontzettend vervelend dat er zoveel kosten buiten je bundel in rekening zijn gebracht.

Volgens onze gegevens is je internetbundel op 26 juli opgeraakt en hebben wij je hier een sms over gestuurd. Gek genoeg is deze sms niet afgeleverd, waardoor jij zonder dat je het doorhad kosten buiten je bundel hebt gemaakt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Hiervoor onze excuses!

Maak je vooral geen zorgen, ik zal de gemaakte kosten buiten je bundel vergoeden. Helaas kan ik de incasso van je juli factuur nu niet tegenhouden. De incasso van je factuur vindt volgende week namelijk al plaats! Wel kan ik ervoor zorgen dat je een herinneringsmail met aangepast bedrag ontvangt als jij de incasso storneert. Vind je dat een goed idee? :$

Groetjes,
Asma
Hee Asma,

Dankjewel, dat is perfect! Dat betekent dus dat ik in plaats van de factuur nu de aangepastte incasso betaal?

Groet,

Thieu
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Thieu.c,

Heel graag gedaan!

Dat klopt, alleen is het wel belangrijk dat je de incasso van je factuur storneert. Wij sturen je hierna een herinneringsmail met het aangepast bedrag. Op deze manier kun jij je factuur betalen via iDeal.

Gaat het lukken zo?

Groetjes,
Asma
Dat gaat lukken, Dankjewel!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Thieu.c,

Heel graag gedaan! :$

Groetjes,
Asma
Beste, Simyo

In de maand augustus ben ik over mijn internet bundel gegaan. Ik heb daar geen melding/sms van ontvangen. Nu ben ik 62 euro buiten bundel verbruikt. Kunnen jullie hier iets aan doen?

Groeten,
Carlo
Reputatie 7
Badge +10
Hi Carlo,

Welkom op het Simyo Forum!

Dat is natuurlijk even schrikken! Ik zie inderdaad dat je in augustus € 62,36 buiten je bundel verbruikt hebt aan internet. Je hebt wel op 12 augustus sms'jes gehad die je waarschuwden over het opraken van je internetbundel. Ik wil je aanraden om in de toekomst MB's bij te kopen of je internet uit te zetten zodra je deze sms-berichten ontvangt. Ook wil ik je dit blog aanraden, want daar vind je allerlei tips om je internetverbruik zo laag mogelijk te houden.

Dat gezegd hebbende, zie ik ook dat dit soort dingen niet vaker gebeurd zijn. Je bent ook al een tijdje klant bij ons. Om die reden ga ik die extra kosten voor je vergoeden. Ik verreken dan alleen € 5,- voor die MB's. Je betaalt dus € 5,- aan buitenbundelkosten in plaats van € 62,36. Je zult dit nog niet terugzien op Mijn Simyo, maar straks wel op je factuur.

Ook heb ik 1000 MB's toegevoegd aan je aansluiting. Je kunt deze MB's uitpakken door in te loggen op Mijn Simyo en het cadeautje dan digitaal te activeren. Let je erop dat de MB's dan alleen geldig zijn in de maand waarin je ze activeert?

Laat je het me weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane
Echt helemaal super!
Ik ga vaker kijken hoeveel mb's ik nog heb
Top!

Nogmaals bedankt!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Carlo Groen,

Heel graag gedaan namens Jihane.

Ik ben blij om te horen dat je zo tevreden bent met de oplossing. :D

Groetjes,
Asma
@Asma

Nog even een vraag over de factuur van de maand Julie. De Factuur heb ik inmiddels gestorneerd, maar op de iDeal betaling staat nog hetzelfde bedrag van 111 euro, wat is nu de beste stap? Ik hoor het graag!

Groet,

Thieu
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Thieu.c,

Geen zorgen, we zullen je binnen enkele weken een nieuwe betaallink sturen met het juiste bedrag. Tot die tijd hoef je niks te doen. Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Hee Caspar,

Dank! Dat is prima, ik wacht het mailtje af!

Groet,

Thieu
Reputatie 5
Badge +5
Helemaal goed, Thieu.c! Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, dan weet je waar je ons kunt vinden. 🙂

Groetjes,
Els

Reageer