.

Beantwoord

Wifi verbinding via mijn Samsung Galaxy 3, hoe doe ik dit?

  • 4 December 2014
  • 8 reacties
  • 361 Bekeken

Badge +1
Mijn vriendin heeft een experiabox van kpn met wifi ik heb een samsung glx 3 nu is mijn vraag hoe moet ik mijn toestel instellen om toch te kunnen internetten via de wifi van de kpn experiabox wie kan me dit vertellen
icon

Beste antwoord door RicoK 5 December 2014, 12:32

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Ik begrijp je vraag denk ik niet helemaal. Je wilt dus 'gewoon' Wifi-connectie maken? Functioneert zo'n Experiabox niet gewoon als een draadloze router? In dat geval zul je met je telefoon op zoek moeten naar het Wifi-signaal van de box en hierop inloggen met de juiste inloggegevens.

Als je dit niet bedoelt, hoor ik graag van je.
Kijk even in subcategorie internet waar het woord wifi in de titel staat.

Groet
Friesian
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Geronimo,

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Internet. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.

Ik kan je helaas niet helpen met je Wifi instellingen. RicoK heeft al een paar tips gegeven. Kom je er uit met deze tips? 😮 Je kunt ook kijken in het subforum Internet, zoals Friesian aangeeft. Wie weet zie je het antwoord er tussen staan.

Laat je het ons weten of het lukt?

@RicoK en Friesian; bedankt voor het meedenken 😃
@ -Naomi en RicoK,

Zie dit topic.... https://forum.simyo.nl/internet-62/krijg-wifi-niet-de-praat-op-mijn-telefoon-iemand-helpen-25059/
Meedenken? Mij gedacht! *sprak Boma behoedzaam*.

Groet,
Friesian
Badge +8
Hoi Friesian,

Nu maar hopen dat je hulp heeft kunnen 'helpen' :)

Groetjes,
Charlene
Hoi Charlene..

Ik heb het al vaker geschreven. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst......
Van zwetsen komt kletsen.. :D:p 

Groet,
Friesian
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb het al vaker geschreven.

Ik dacht iets over Anytime... Etc...

Van zwetsen komt kletsen.. :D:p 


Ik heb het al vaker geschreven.

Ik dacht iets over Anytime... Etc..

Bescheidenheid siert de mens, Ernst.🆒

Reageer