.

Beantwoord

Ik krijg WiFi niet aan de praat op mijn telefoon, kan iemand helpen?

  • 3 December 2014
  • 12 reacties
  • 1018 Bekeken

Badge +1
Ik kan geen wifi ontvangen op samsung galaxie s3
icon

Beste antwoord door Geronimo 10 December 2014, 18:36

Bekijk originele reactie

12 reacties

Iets meer info graag.

Telefoon vindt bij scannen router niet?
Combi naam router en wachtwoord moeten kloppen, goed ingevoerd wachtwoord?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Geronimo,

Wat onhandig dat je WiFi het niet doet op je telefoon.

Nou reikt de kennis van de Simyo moderators heel ver, maar hij stopt wel als het gaat om specifieke telefoonproblemen. Je WiFi gaat namelijk niet via je Simyo simkaart en hebben wij ook erg weinig invloed op.

Misschien kan Friesian je verder helpen? 😃
Zeg uhhh Tiury, beste kerel.

Van zwetsen komt kletsen.
In het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst.:D:p
Badge +1
Friesian misschien dat jij me kan helpen mijn vriendin heeft een experiabox van kpn met wifi ik heb altijd via de wifi van die box meegedraaid maar sinds een dag of drie wordt die niet meer herkend door mij telefoon een samsung glx3 weet jij soms waar dat aan kan liggen
Badge +1
Oja Friesian je kan me bereiken onder dit email adres *oeps, je hebt je e-mail adres online geplaats!*@casema.nl
Hoi Geronimo.

Voortaan geen priveinfo plaatsen zou ik eerst adviseren, wees daar voorzichtig mee.
Weten wat oorzaak is? Wie weet alles?
Ik zou niet graag alles willen weten, dan moet ik nog meer verzwijgen...... http://www.en.kolobok.us/smiles/standart/dntknw.gif 

Bij de telefoon van je vriendin werkt het wel?

Het gaat er om hoe kun je het oplossen.
100% zeker durf ik het niet te zeggen.........

Alle wifi ontvangende apparaten wifi uit bij haar apparaten,  probeer het dan opnieuw.
Je zou kunnen proberen als volgende optie bij je telefoon naar instellingen gaan wanneer je bij haar bent.
Dan naar wifi...... wifi vergeten aanklikken, daarna opnieuw inloggen.
 
Backup van telefoon, contacten dan resetten. Opnieuw wifi instellen......
Als laatste redmiddel die ik kan geven, maar er zullen waarschijnlijk ook mensen zijn die misschien nog een andere optie kunnen geven.
Afhankelijk van de mogelijkheden die er zijn bij die box.

Een losse router kopen, aansluiten op die box, zodat jij als het ware een gastgebruiker zou kunnen zijn.

Dit zijn de dingen waar ik aan denk.
Wel nagaan wat mag/kan, persoonlijk zou ik een computerspeciaalzaak bezoeken. Je weet nooit wat zij voor je kunnen betekenen qua advies........

Groet,
Friesian
Badge +1
Het stomst is hij gaat overal meteen over op wifi als daar wifi is maar hier doet die het niet meer hij heeft het wel gedaan een paar maanden en dat snap ik niet.Ik heb wifi al een paar keer uit en aan gezet hij pakt hem even en dan is het weer weg.
Toch maar eens proberen, naar instellingen, Wi-Fi, dan aanklikken vergeten.
Wi-Fi opnieuw instellen.
Bij de telefoon van de vriendin geen problemen?

Groet,
Friesian
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Geronimo,

Wat vervelend dat je telefoon het Wi-Fi netwerk niet meer goed herkent. :(
Hebben de oplossingen van Friesian een beetje geholpen? En kun je ons laten weten wat de computerspeciaalzaak zei, mocht je daar langs gaan?

Blijft je Wi-Fi verbinding langer in stand op het moment dat je 3G op je telefoon uit zet?
Badge +1
Ik heb alle apps eraf gehaald wat ik als laaste had geinstalleerd en als laatste ccleaner en toen deed die het weer schijnbaar botste dat
In die hoek zou ik het echt niet hebben gezocht, sterker nog..... Vreemd.
Maar nu werkt het dus weer, gelukkig.

Dankje voor het terugkoppelen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Geronimo,

Bedankt dat je de oplossing deelt met ons en natuurlijk fijn om te horen dat je weer op WiFi kunt! Hopelijk kunnen we met deze informatie weer andere forumleden helpen 🙂.

Reageer