.

Beantwoord

Whatsapp werkt alleen met wifi

  • 6 August 2012
  • 3 reacties
  • 1293 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een blackberry met simyo abonnement. Ik heb een bel en een internetabonnement.

Whatsapp werkt alleen als ik in een wifi omgeving ben. Dit terwijl ik ook mobiel internet heb. Het mobiele internet werkt gewoon, alleen whatsapp verstuurd zijn berichten niet (en ik kan geen berichten ontvangen) als ik niet in een wifi omgeving ben. Kan iemand mij helpen?

Vriendelijke groet,

Jelle Roos
icon

Beste antwoord door Natascha 6 August 2012, 12:14

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Beste Jelle193,

Welkom op het forum!
Ik heb je aansluiting nagekeken in het systeem. Om volledig gebruik te kunnen maken van een BlackBerry dien je een BlackBerry bundel te hebben. De BlackBerry bundel kan je activeren via de persoonlijke pagina door op de knop bundels aanpassen te klikken.
De BlackBerry bundel zal per 1 September ingaan omdat je een actieve internetbundel hebt op je aansluiting.
Voor de vakantie naar Frankrijk eenmalig een maandbundel internet aangeschaft. Thuis werkte alles goed maar hier in Frankrijk geen verbinding.I k heb geen wifi op mijn mobiel , vandaar de eenmalige internetbundel.Wat kan ik hieraan doen? Het is geen blackberry of een i -phone.
Mieke
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Mieke68,

Simyo ondersteunt het gebruik van internet in het buitenland helaas niet. Je kunt alleen binnen Nederland gebruik maken van internet.

Groetjes,

Alex

Reageer