.

Beantwoord

whatsapp werkt alleen bij wifi

  • 29 March 2014
  • 6 reacties
  • 5580 Bekeken

Hallo, ik heb een bel + internetbundel, maar toch werkt whatsapp niet zodra ik buiten wifi bereik ben. Is dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Dries 31 March 2014, 16:01

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hi Petra.

Om wat voor telefoon gaat het?
Android, apple windows?

kijk hier voor internet instellingen.
Staat bij mijn simyo internet ingeschakeld.

Groetjes
Friesian
Reputatie 7
Badge +9
Doet niets het op het mobiele internet of alleen Whatsapp? Als niets werkt kijk dan even op Mijn Simyo of Internet op mijn mobiel toevallig uitstaat.
Ik heb een Samsung Android. Als ik Wifi uitzet, dan werkt internet ook niet...raar, want ik heb Mobiele gegevens aanstaan, vliegtuigstand uit, en ik heb roaming ook aangezet. Maar dat helpt niets.
Hee...als ik mijn mobiel helemaal afsluit, en weer opstart, doet internet het weer 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Dat is op je telefoon neem ik aan, heb je ook op Mijn Simyo gekeken of internet daar aan staat?
Reputatie 2
Badge +6
Hoi petra222,

Welkom op het forum! :)

Ik zie dat internet inmiddels weer werkt, wat goed! Soms is het uit/aan zetten van je telefoon voldoende om het probleem op te lossen 🙂 De optie 'internet op je mobiel' staat al aan, dat is inderdaad goed om te checken @Scotsman!

Soms kan het zijn dat je internetinstellingen niet goed staan. Kijk dan in dit topic voor de juiste internetinstellingen van jouw telefoon 🙂 Ook jij @Friesian bedankt voor het meedenken!

Reageer