.

Beantwoord

Wel WiFi geen internet op Galaxy S2, wat moet ik doen?

  • 23 August 2014
  • 2 reacties
  • 411 Bekeken

Badge +1
Heb galaxy S2 alle verbindingen zijn goed zijn telefoon geeft aan verbonden maar kan op internet pagina niet bereikbaar terwijl
Mijn ipad dier naast ligt de zelfde WiFi verbinding heeft maar hier kan ik wel op internet.
Groetjes
Nic
icon

Beste antwoord door franswon 23 August 2014, 22:27

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi commandant,

Vervelend, heb je al een harde reset van je telefoon geprobeerd?
Het gaat dus niet om internet van Simyo, maar van je thuis-netwerk. Als een harde reset (batterij los, simkaart los, even wachten, batterij en simkaart weer plaatsen en opnieuw opstarten) niet helpt is het goed om je instellingen toch maar eens goed te controleren. Ook al is het resultaat hetzelfde kan het best zo zijn dat bepaalde instellingen in een andere volgorde moeten worden ingegeven. Raadpleeg de handleiding van je S2 voor de juiste instellingen.

Succes.
Badge +6
Heb galaxy S2 alle verbindingen zijn goed zijn telefoon geeft aan verbonden maar kan op internet pagina niet bereikbaar terwijl
Mijn ipad dier naast ligt de zelfde WiFi verbinding heeft maar hier kan ik wel op internet.
Groetjes
Nic


Hoi commandant,

Ik heb even naar je aansluiting gekeken en zie verbruik via mobiel internet erop terug t/m vandaag, daarom ben ik benieuwd of je inmiddels zelf de oplossing al hebt gevonden en zo ja, wat de oplossing was?

@franswon, dankjewel voor het meedenken! 🙂

Reageer