Alvast dank voor de reactie!
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactieHoi dus-ikke, welkom op het forum van Simyo! :)
Dit is erg vreemd wat je aangeeft, nu heb ik even gekeken op de website van Antagonist en kwam deze pagina tegen, oftewel het zou kunnen zijn dat je onze uitgaande server moet gebruiken, dat is mail.kpnmail.nl.
Ik hoor graag van je of dit voor de oplossing zorgt :)
SMTP-server: mail.kpnmail.nl
Beveiligingstype: Geen
Poort: 25
Vink Inloggen verplicht: Aan
Gebruikersnaam: -jouw gebruikersnaam-
Wachtwoord: -jouw wachtwoord-
Mocht ook dit niet werken, zou ik toch contact opnemen met je e-mailprovider. Het enige dat wij aanbieden is internet. Als je een probleem hebt met het versturen van een e-mail, ligt dat aan de instellingen van je telefoon of je e-mailprovider.
Je kunt te allen tijde e-mail versturen van KPN mobiel internet door gebruik te maken van je eigen e-mail provider.
Dus ziggo, UPC, KPN, planet, Hotmail, Google, enz. Daarvoor moet een klant contact opnemen met zijn e-mail provider, niet met ons.
Ik snap dat dit verwarrend is, maar zo is het nu eenmaal. Daar kunnen wij niets aan doen, helaas.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.