.

Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn Simyaardag?

  • 29 August 2016
  • 10 reacties
  • 180 Bekeken

Goedemiddag, ik kreeg een mailtje dat ik 1000 MB cadeau krijg voor 1 jaar klant bij Simyo - simyaardag - wanneer gaat deze bundel in?
icon

Beste antwoord door Ilias 30 August 2016, 11:41

Bekijk originele reactie

10 reacties

En mocht ik mijn bundels a.d.h.v. dit cadeau willen aanpassen, verleng in mijn abonnement dan automatisch met nog 1 jaar?
Reputatie 3
Badge +5
Hoi lisettebruins,

Welkom op 't Simyo Forum!

Van harte gefeliciteerd met je Simyaardag! Wat enorm leuk!

Ik zie dat je lid bent geworden van Simyo in september 2015, je zult je cadeautje van 1000 MB dus ontvangen in september! Bijna dus!

Als je jouw bundels aanpast, dan kan dat een verlenging betekenen of niet. Dat kun je zelf instellen. Als je wilt verlengen dan geef je aan 'Nog een jaar, extra verlengd'. Als je dit niet aanvinkt, dan hoef je je geen zorgen te maken dat je voor een jaar hebt verlengd.

Als er alsnog blijkt dat je voor een jaar hebt verlengd, dan kun je deze binnen veertien dagen annuleren via onze website.

Heb je nog vragen?

Groetjes,
Ilias
Beste Ilias,
Dank voor je reactie.
Gaat de extra bundel van 1000MB per 1 september (dwz donderdag) in, of wordt hij in de loop van de maand bijgewerkt?
dank voor je reactie.

Groeten Lisette
Reputatie 3
Badge +5
Hoi lisettebruins,

Heel graag gedaan, hoor!

De gratis bundel gaat in per 1 september. Ik zie dat je al een 1000 MB bundel hebt, dus dan is het goed om rekening te houden met het volgende:

Je krijgt voor de internetbundel die je maandelijks hebt waarschuwingen als je 80% en 100% hebt verbruikt, zoals je gewend bent. Is die bundel op? Dan ga je de 1000 gratis extra MB gebruiken en ontvang je de waarschuwingen natuurlijk ook voor deze bundel.

Dat gaat vast goedkomen!

Ik wens je heel veel internetplezier, Lisette!

Groetjes,
Ilias
Beste Ilias, ok, dank je wel.

Om die reden heb ik mijn internet bundel voor deze maand op 0 gezet.
vanuit jouw beschrijving ontvang ik dan direct de nieuwe 1000 MB en dat is voor mij voor 1 maand genoeg.
Want 2000 MB is voor mij teveel.

Groeten Lisette
Reputatie 5
Badge +9
Hoi lisettebruins,

Graag gedaan namens Ilias. Veel plezier met je gratis 1000 MB's.

Groetjes,
Caspar
goedendag,

Ik ben de 24e van deze maand jarig geweest, maar ik heb geen Simyaardag MB's ontvangen.

Klopt dat?

Groet, John
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jgeurts,

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! 😃 Ik hoop dat je een fantastische dag hebt gehad!

Je Simyaardag is echter niet gelinkt aan je verjaardag. Je ontvangt je Simyaardagcadeau in de maand waarin je ooit klant bent geworden. Als je bijvoorbeeld in november klant bent geworden (ongeacht van het jaartal), zul je dit jaar 1000 MB's cadeau krijgen in november.

Kortom: dubbel feest! 🙂 Op je verjaardag is het jouw feestje, en in jouw Simyaardagmaand, vieren we samen feest.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane.

Bedankt voor het antwoord.

Het is me helemaal duidelijk.

Groet,

John
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Jgeurts,

Fijn het zo duidelijk is! Ik zal mijn collega Jihane persoonlijk bedanken :$

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Sean

Reageer