.

Vraag

Wanneer komt 5G?

  • 21 May 2023
  • 14 reacties
  • 1832 Bekeken

Goeden avond,

 

Is er al iets bekend wanneer Simyo 5G abonnementen gaat aanbieden…

Met vriendelijke groet Johan stoel 


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.


14 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Beste Johan

ik denk dat ik het antwoord ongeveer wel kan raden.

wij bieden op dit moment nog geen 5G aan bij Simyo zodra we dit wel aanbieden zullen wij uiteraard onze klanten hier over informeren.

hopelijk in de toekomst gaan wij dit aanbieden of zoiets😉

ik wens je nog een hele fijne dag😆

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Johan stoel,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat @Ron H al het juiste antwoord met je heeft gedeeld. Bedankt voor je hulp! 

Mocht je nog andere vragen hebben horen we het graag. 

Groetjes,
Amy

Het is geen antwoord op de vraag. "Hopelijk in de toekomst of zoiets"!? Doet Simyo/KPN niet aan planning? Deze vraag staat al meer dan 3 jaar open en is al honderden keren gesteld. Misschien wel, hopelijk, ooit, zijn geen professionele antwoorden. Het komt wel of het komt niet voor Simyo. En als het wel komt dan is er ook een planning.

Hallo @HvK ik heb bij Simyo nu 4G+ met nagenoeg dezelfde snelheid als met 5G bij KPN eerder.

En het ‘echte’ 5G moet nog uitgerold worden, bij alle providers.

 

Dit is weer geen antwoord op de vraag.

Nee @HvK misschien niet het antwoord dat je verwachtte, maar het is wel een reëel antwoord waar je wat mee kunt.

Je zou ook een reactie van Simyo af kunnen wachten, maar of dat veel anders wordt?

Succes.

 

Ik kan er helaas niks mee JanD. Al dat wazige taalgebruik in het forum brengt weinig nieuws en geeft nodeloze vulling. Laten we de vragen concreet en eenduidig beantwoorden zodat het lezenswaardig blijft.

Reputatie 7
Badge +7

Dit is gewoon wat het is.

Als je perse 5g wilt ga je naar KPN voor een veelvoud van de kosten die je nu betaalt.

Als je geen antwoord op de vraag hebt dan hoef je niet te antwoorden.

Hallo @HvK als je post in een openbaar forum kun je verwachten dat medeforumleden reageren, of je dat nu aanstaat of niet.

Gezien de toonzetting van jouw reacties is dit mijn laatste reactie naar jou toe.

 

Reputatie 7
Badge +7

Als je geen antwoord op de vraag hebt dan hoef je niet te antwoorden.

Vragen naar de bekende weg voegt ook weinig toe op een forum,
Maar ga gerust je gang als je wilt.

Het antwoord op de vraag is bij mij niet bekend. 

De allereerste vraag hierboven was wanneer? Komt 5G wel, of het komt 5G niet voor Simyo? En als het wel komt wat is dan de planning van Simyo/KPN?

Reputatie 7
Badge +7

Het antwoord is al jaren hetzelfde. En dat gaat echt niet veranderen totdat de melding komt dat het komt.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @HvK,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie dat je al de juiste informatie omtrent dit onderwerp hebt gekregen van onze helper @JanD en Forum Expert @wimj12, bedankt voor jullie hulp! 

Voor meer informatie over 5G verwijs ik je graag nog even door naar deze pagina. Onderaan deze blog vind je '’Wanneer krijgt Simyo 5G?'’. Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. 

Groetjes,
Amy

Reageer