.

Beantwoord

Wanneer begint mijn internetbundel?

  • 5 July 2014
  • 3 reacties
  • 392 Bekeken

Badge
Ik wil graag op vakantie ook kunnen whatsappen enzo maar er is daar geen wifi.
Ik heb nog geen internetbundel als ik hem nu aanzet begint hij dan nu meteen of pas volgende maand?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 5 July 2014, 12:12

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Eigenlijk mis ik een beetje informatie:
Waar gaat de vakantie naartoe?

Gaat de vakantie naar elders in Nederlands?
Ja:
Als je nu nog geen internetbundel hebt, dan gaat een bundel direct in. MAAR u krijgt uw bundel naar ratio. Daarmee bedoel ik dat als je halverwege de maand de bundel aanschaft, dat je de helft van de bundel krijgt voor de helft van de prijs. Op de laatste dag van de maand krijg je dan maar enkele MBs, maar ook de prijs is daarnaar.
Indien je al wel een internetbundel hebt, gaat een wijziging daarvan pas de volgende maand in.

Nee:
De internetbundels, die Simyo aanbiedt, gelden enkel binnen Nederland. In het buitenland betaal je ALTIJD per MB. Een internetbundel aanschaffen heeft dus geen zin daarvoor.

Let in beiden gevallen wel op of de opties op mijn Simyo goed staan voor internet op je mobiel. "Internet op je mobiel - Nederland" moet aan zijn om internet binnen nederland te kunnen krijgen. Zowel "Internet op je mobiel - Nederland" als "Internet op je mobiel - Buitenland" moet aanstaan om internet op je mobiel in het buitenland te krijgen. Daarnaast moeten de instelling op je toestel goed staan. Daar kan ik geen specifieke instructies voor geven zonder te weten welk toestel je hebt.

Is hiermee de vraag beantwoord?
Badge
Dankje voor deze informatie ik blijf in nederland dankje wel
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Maaike va veen,

Groentjuh heeft niets overgelaten voor mij dan je een fijne vakantie te wensen :)

@Groentjuh; dank je voor het snelle antwoord!

Reageer