.

Beantwoord

Waarom zie ik meerdere keer 59 MB op mijn verbruik?

  • 17 August 2017
  • 2 reacties
  • 731 Bekeken

Hoe kan het dat in enkele minuten 10 keer 59 mb van mijn internet tegoed word afgeschreven
icon

Beste antwoord door Asma 18 August 2017, 13:59

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Doordat je youtube of een paar forse updates aan het doen bent. Vermoedelijk denk je dat via Wifi te doen. Je wifi is uitgevallen of slecht. Heb je wifi assistence aan staan?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Wilskes,

Welkom op het Forum!

Goed dat je even contact met ons opneemt. Het is te begrijpen dat je vraagtekens bij de 59 MB zet.

Ik heb hier een hele simpele verklaring voor, maar zie dat Wimj12 je al op weg heeft geholpen. Het klopt dat als je een grotere internetsessie hebt, wij het verbruik hakken in blokken van 59 MB. Het ziet er natuurlijk erg gek uit, maar maak je geen zorgen. Het verbruik klopt gewoon!

Als er onduidelijkheid is over wat er precies is verbruikt, dan kun je terecht op je telefoon. Voor meer informatie hierover adviseer ik je om dit artikel van onze blog te lezen.

Om hoog verbruik in de toekomst te voorkomen, dan kun jij je mobiel internet het beste even uitschakelen als je beschikt over wifi. Je telefoon schakelt namelijk automatisch over naar de meest sterke verbinding.

Laat je het weten als hier vragen over zijn?

@ Wimj12, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer