.

Beantwoord

Waarom werkt mobiel internet niet bij mij?

  • 25 July 2015
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

Vorige week ben ik overgegaan van Simyo prepaid naar een Sim only bundel. Het zal 1 augustus in gaan.
Nu zag ik op mijn Simyo dat voor deze overbruggingsperiode ook een bundel is berekend waarvoor ik (ongeveer) 3 euro betaal. Echter ik heb geen beschikking over het (3G) internet.
ik heb een Samsung Galaxy S2 telefoon.
Het mobiele netwerk staat aan en ik ben al door het stappenplan heengegaan voor de APN in te stellen (Portalmmm.nl)
Maar nog steeds geen internet.
Helaas kan ik in het weekend niemand bereiken bij Simyo, weet iemand anders raad?
icon

Beste antwoord door Ali 27 July 2015, 12:02

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Stevens,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je nog geen gebruik kunt maken van mobiel internet. Ik zie dat je vanochtend telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice. Wij proberen op het forum te reageren binnen één werkdag. In sommige gevallen is het inderdaad sneller om even te bellen met ons.

Mijn collega heeft een reset uitgevoerd voor je aansluiting. Je mag je telefoon even herstarten om de wijziging op het netwerk af te ronden.

Houd je ons op de hoogte wanneer je internet weer werkt?
Ik heb zojuist mijn telefoon weer aangezet en heb nu 3G internet.
De vraag had ik op het forum geplaatst in de hoop dat ik zaterdag antwoord zou krijgen en 2 dagen langer beschikking over het internet zou hebben. Dat was niet het geval en daarom heb ik vanochtend gebeld met de klantenservice (en naar tevredenheid verder geholpen).
Voor klanten die antwoord zoeken met hetzelfde probleem: het probleem lag niet aan de instellingen op mijn mobiele telefoon maar aan de instellingen bij Simyo. van prepaid overgaan naar een Sim Only vergt wat meer actie van Simyo.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Stevens,

Bedankt voor je reactie en voor je aanvulling.

Dat is niet het begin dat je zou verwachten met je overstap naar Sim Only, maar fijn dat de reset geholpen heeft.

Mocht je weer ergens tegenaan lopen met je aansluiting laat je het ons weten?

Reageer