.

Beantwoord

Waarom werkt mijn mobiel internet niet?

  • 22 January 2015
  • 11 reacties
  • 461 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Mijn mobiele internet deed het prima tot het ineens ophield. In een ander toestel geprobeerd, werkt het ook niet. Wifi werkt wel.
Nieuwe simkaart aangevraagd, dat leek toch uiteindelijk het enige probleem te kunnen zijn. Helaas, nog steeds geen internet.
Alle instellingen confort richtlijnen ingesteld....geen internet.

Iemand nog een geweldige suggestie?
icon

Beste antwoord door Tiury 23 January 2015, 16:32

Bekijk originele reactie

11 reacties

Toch maar de vraag alles staat goed op mijn simyo?
Hallo, mijn internet werkt sinds een dag of 5 niet meer. De instellingen op mijn simyo zijn okay. Heb ook de telefoon al eens een keer een poos uitgezet in de hoop dat dat het probleem was, maar helaas....niets werkt. Wat moet ik doen?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi henk55,

Heb je in je telefoon iets veranderd qua instellingen?
Hoi martijn,
blij dat je me wilt helpen.
Ik ben bezig uit te zoeken hoe het kan dat het internet op de mobiel van mijn zoon niet werkt. Hij zit nu op school dus ik kan even zijn telefoon niet checken, maar hij zegt dat hij niets heeft veranderd aan de instellingen. Het vreemde is echter, en daar kom ik net achter, dat hij blijkbaar wel internet heeft verbruikt uit zijn bundel, maar hij kan geen gebruik maken van internet (hij whats appt alleen). Dat is toch gek. En we begrijpen er niets van. Wellicht kun jij een tip geven wat er kan zijn gebeurd???? Alvast grote dank!!
Toch maar de vraag alles staat goed op mijn simyo?


Ja, ik heb ook contact gehad met Sinyo, en ook daar gaf men aan dat alles goed stond, dus dat is het ook niet....
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Lyn,

Wat vervelend dat je plotseling niet meer op internet kon. Zo te zien heeft mijn collega van de telefonische klantenservice nogmaals de internet instellingen met je doorgenomen, waarna je internet weer werkte 🙂 Fijn dat het is opgelost.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi martijn,
blij dat je me wilt helpen.
Ik ben bezig uit te zoeken hoe het kan dat het internet op de mobiel van mijn zoon niet werkt. Hij zit nu op school dus ik kan even zijn telefoon niet checken, maar hij zegt dat hij niets heeft veranderd aan de instellingen. Het vreemde is echter, en daar kom ik net achter, dat hij blijkbaar wel internet heeft verbruikt uit zijn bundel, maar hij kan geen gebruik maken van internet (hij whats appt alleen). Dat is toch gek. En we begrijpen er niets van. Wellicht kun jij een tip geven wat er kan zijn gebeurd???? Alvast grote dank!!


Hoi henk55, :)

Wat vervelend dat de telefoon je zoon ineens van internet lijkt te zijn gehaald. Ik ben nu bezig om de simkaart opnieuw aan te melden bij het netwerk. Hiervoor moet ik je vragen om nogmaals de telefoon voor lange tijd (15 minuten) uit te zetten en de simkaart uit de telefoon te halen. Hierna start je de telefoon weer op en zou hij het weer moeten doen.

Werkt het bovenstaande niet, stel dan met behulp van dit topic zijn internet opnieuw in.

Wil je ons laten weten of het heeft geholpen? :D

Bedankt voor je reactie, Martijn®!
Hoi martijn,
blij dat je me wilt helpen.
Ik ben bezig uit te zoeken hoe het kan dat het internet op de mobiel van mijn zoon niet werkt. Hij zit nu op school dus ik kan even zijn telefoon niet checken, maar hij zegt dat hij niets heeft veranderd aan de instellingen. Het vreemde is echter, en daar kom ik net achter, dat hij blijkbaar wel internet heeft verbruikt uit zijn bundel, maar hij kan geen gebruik maken van internet (hij whats appt alleen). Dat is toch gek. En we begrijpen er niets van. Wellicht kun jij een tip geven wat er kan zijn gebeurd???? Alvast grote dank!!


Hoi henk55, :)

Wat vervelend dat de telefoon je zoon ineens van internet lijkt te zijn gehaald. Ik ben nu bezig om de simkaart opnieuw aan te melden bij het netwerk. Hiervoor moet ik je vragen om nogmaals de telefoon voor lange tijd (15 minuten) uit te zetten en de simkaart uit de telefoon te halen. Hierna start je de telefoon weer op en zou hij het weer moeten doen.

Werkt het bovenstaande niet, stel dan met behulp van dit topic zijn internet opnieuw in.

Wil je ons laten weten of het heeft geholpen? :D

Bedankt voor je reactie, Martijn®!






Geweldig!!! Internet werkt weer!!!!:D
Hartelijk bedankt!!!!!!
Nog steeds geen idee hoe dit nou kon, want het werkte altijd goed. Maar goed, het belangrijkste is dat dit weer werkt!!
Nogmaals dank!!!
Hoi Lyn,

Wat vervelend dat je plotseling niet meer op internet kon. Zo te zien heeft mijn collega van de telefonische klantenservice nogmaals de internet instellingen met je doorgenomen, waarna je internet weer werkte 🙂 Fijn dat het is opgelost.


Klopt, voor diegene die nog worstelen: het probleem zat hem in de "kleine lettertjes": of wel: het let bij de instellingen nogal nauw of je hoofd- of kleine letters gebruikt.
Met dank voor alle hulp

Lyn
Als dat geen goej nieuws is, dan weet ik het niet meer! :D
Bedankt dat je het ff laat weten.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Henk55 en Lyn,

Namens iedereen; graag gedaan:) Heel fijn dat jullie even een terugkoppeling geven!

Reageer