.

Beantwoord

Waarom werkt mijn internetbundel nog steeds niet?

  • 13 January 2016
  • 17 reacties
  • 235 Bekeken

Badge
ik heb pas mijn 300 mb-s ingesteld , maar kan er nog steeds na 4 dagen geen gebruik van maken waarom is dat , ze staan er wel en over 19 dagen moet ik ze wel betalen
icon

Beste antwoord door Angelica 14 January 2016, 15:26

Bekijk originele reactie

17 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Tine1964,

Heb je je telefoon al een keer voor 15 minuten uitgezet en dan weer aan?
Loste dit het probleem op?
Zo nee, stel dan de APN code opnieuw in.

Heb ik je zo goed geholpen of heb je nog vragen?
Badge
ik zal het proberen , heb hem wel al uit gehad , maar mijn vraag is ik heb al een keer eerder ( jaar geleden) een maand internet erop gehad , heeft dat invloed , moet ik dan wel voor deze maand betalen ? zonder dat ik het heb gebruikt ?
Badge
wat is de APN code ?
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Tine,

Op deze site vind je de APN (toegangspunt) instellingen.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Tine1964,

Maikel.twinnie en franswon hebben je al op weg geholpen. Bedankt, heren :)

Kan je nu ook al gebruik maken van internet? Voor de zekerheid voer ik nog even een reset uit op je simkaart. Dit houdt in dat deze even van het netwerk wordt gehaald en weer terug wordt gezet. Wil je je telefoon voor tien minuten even uitzetten en dan weer aan? Zo kan de reset doorgevoerd worden :D

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes, Angelica
Badge
hij doet het inmiddels , maar goed had hem toen al 6 keer uit gezet , maar dan heb ik 4 dagen geen internet gehad maar moet daarvoor dan wel betalen , heel jammer terwijl ik zelf alles al had uit geprobeerd, maar hij doet het nu dus ik kan aan de slag
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Tine1964,

Je betaalt niet per dag maar voor de bundel. Je kunt het aantal MB's nu in een kortere periode opmaken, dus wat meer MB's per dag!
Badge
zou wat zijn als ik net als de kinderen veel op youtube zou zitten of veel met internet bezig ben , voor mij is het meestal alleen een paar mensen op what's app te spreken en onderweg ook bereikbaar te zijn daarmee op plaatsen waar dan net weer geen wifi is dus ik kom al nooit aan mijn mb's daarom reken ik ook op het aantal dagen dat ik er gebruik van kan maken ,4 dagen heb ik er niks mee gekund en dat is jammer , ben voor jullie doen dus een oude vrouw die anders met dit soort dingen om gaat dan jullie
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Tine1964,

Als 1964 je geboortejaar is dan ben ik echt een oude man, ik ben van 1948 🙂
Badge
ja dan ben je net zo oud als mijn eerste ex-man, maar goed heb daarbij ook nog een beroerte gehad waardoor ik bepaalde dingen niet goed kan onthouden, en de 1 is technisch aangelegd en de andere niet
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Tine1964,

Super fijn dat je inmiddels weer kunt internetten. Het kan zijn dat je APN instellingen de reden was dat je niet kunt internetten. Gelukkig is dat al opgelost. Zoals franswon aangeeft, heb je nu meer MB's om op te maken in een kortere tijd. En ja, ik kan me heel goed voorstellen dat de 1 wat technischer dan de ander is. Dat maakt echt helemaal niets uit. Vooral niet als je zoiets heftigs als een beroerte hebt meegemaakt.

Hierbij stel ik je gerust: ik weet ook niet alles. Daarvoor hebben we gelukkig mensen zoals franswon en anderen 😉.

Mocht je verder nog vragen hebben, dan zijn wij er altijd om je te helpen 😳.

Groetjes,
Estelle
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Estelle,

Dank je voor het compliment.... maar ik ben écht blij dat ik niet alles weet!
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Estelle,

Dank je voor het compliment.... maar ik ben écht blij dat ik niet alles weet!


Haha, ik bedoelde het meer in de zin van: als de 1 iets niet weet, dan kan de ander (die het toevallig wel weet) weer helpen 😉
Badge
nou dat internetten was van korte duur , het werkt nu al weer niet
Badge
maar ik heb nu ook een aantal dagen gehad dat ik ze wel nodig had maar niet heb kunnen gebruiken , verder gebruik ik niet zoveel mb-s dus heb meer op te maken dan ik kan terwijl als ik dat over de dagen verspreid had gehad er meer aan had gehad zo bedoel ik het dus , een aantal dagen dat ik ze dus nodig had omdat ik onderweg was en contact moest houden met mensen maar dat nu niet kon
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Tine1964,

Heel lastig dit! Vooral als je contact met anderen moet houden.

De APN instellingen heb je als het goed is al gecheckt en gewijzigd. Ik ben alleen nog benieuwd wat er gebeurt als je simkaart in een andere telefoon zit. Kun je dan wel internetten?

Groetjes,
Estelle
Badge
ik heb geen andere telefoon waar ik hem in kan doen dus dat word ook lastig

Reageer