Beste antwoord door RicoK
Bekijk originele reactieWaarom werkt mijn internet niet?
Ik ben een week buiten mijn wifi -bereik en heb een bundel aangeschaft en aangeklikt op 'Mijn Simyo', maar hij gaat niet automatisch werken. hoe krijg ik de bundel aan de gang?
Heb je via je Mijn Simyo internet op je mobiel aangezet?
En indien dat het geval is dan kun je met de toestelhulp internet op je telefoon instellen.
Zie: https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/
En indien dat het geval is dan kun je met de toestelhulp internet op je telefoon instellen.
Zie: https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/
Hoi Rieshart,
Wat vervelend dat je niet meteen gebruik kon maken van je internetbundel. Ik zie dat je na de reactie van RicoK, de internetoptie op je aansluiting hebt ingeschakeld. Als de instellingen op je telefoon ook juist staan, kun je nu gebruik maken van mobiel internet.
Werkt alles nu naar behoren?
Groetjes,
Sean
@RicoK, bedankt voor je antwoord!
Wat vervelend dat je niet meteen gebruik kon maken van je internetbundel. Ik zie dat je na de reactie van RicoK, de internetoptie op je aansluiting hebt ingeschakeld. Als de instellingen op je telefoon ook juist staan, kun je nu gebruik maken van mobiel internet.
Werkt alles nu naar behoren?
Groetjes,
Sean
@RicoK, bedankt voor je antwoord!
Wat vervelend dat je niet meteen gebruik kon maken van je internetbundel. Ik zie dat je na de reactie van RicoK, de internetoptie op je aansluiting hebt ingeschakeld. Als de instellingen op je telefoon ook juist staan, kun je nu gebruik maken van mobiel internet
Bedankt Ricok en Sean, het is me deze keer gelukt!
Werkt alles nu naar behoren?
Het is gelukt. Alles is een weet
Bedankt Ricok en Sean
Groetjes,
Sean
@RicoK, bedankt voor je antwoord!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.