.

Beantwoord

Waarom werken mijn mobiele gegevens niet?

  • 19 December 2017
  • 10 reacties
  • 310 Bekeken

Badge
Ik heb 25 nov. Een pakket van 500 mb gekocht, dit kan ik tot nu toe niet gebruiken want de mobiele gegevens doet het niet, als ik het aanzet gebeurt er niks. Kan ik het geld terugkrijgen of de datum tot wanneer ik het kan gebruiken verlengen? Want nu heb ik nog 12 dagen over en alle 500 mb's
icon

Beste antwoord door Asma 19 December 2017, 15:41

Bekijk originele reactie

10 reacties

Wat vervelend @HarmenG

Staat op mijn simyo internet aan? Is de APN goed ingevuld?

Instellingen telefoon

Een moderator meldt zich nog bij je voor het financiële plaatje en overige van je vraag.
Badge
@Friesian zover ik weet wel. Ik heb de maand ervoor een pakket van 1000mb gekocht en dat ging prima. Het lijkt mij niet logisch als er iets veranderd in mijn instellingen zonder dat ik iets doe
Reputatie 6
Badge +7
Hoi HarmenG,

Welkom op het Forum!

Ontzettend balen dat je internet maar niet werkt.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie al wat er aan de hand is. Op 24 november heb jij je vorige internetbundel volledig verbruikt. Om kosten buiten je bundel te voorkomen, heb jij de optie 'Internet op je mobiel' uitgezet via Mijn Simyo. Deze optie heb je hierna niet meer aangezet, tot vandaag. Vandaar dat je internet eerder niet gewerkt heeft.

Omdat het zo'n zonde is van je internetbundel, wil ik de dagen waarbij je geen gebruik kon maken van je bundel zeker eenmalig naar rato vergoeden. Er wordt binnenkort € 4,75 bijgeschreven aan je beltegoed.

Vind je dit een goede oplossing?

@Friesian, bedankt!

Groetjes,
Asma
Badge
Ja hoor, bedankt! Alleen waar kan ik internet op mijn mobiel weer aanzetten? Ik kan het niet vinden.
Op mijn simyo inloggen, instellingen, netwerkinstellingen.
Badge
@Friesian dit heb ik nu dus aanstaan, maar het werkt nog steeds niet.
Beste @HarmenG

Als de telefoon goed is ingesteld en het werkt dan nog niet zul je wederom moeten w88 op de moderator, ben net als jij klant, en anders.....
Bel even naar de klantenservice, 1200, dan wordt je direct geholpen net als in een a la carte restaurant.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Harmen,

Wat jammer dat je niet meteen kon internetten! Ik zie dat je vandaag wel verbruik hebt vertoond 🙂 Kan ik daaruit opmaken dat 't nu allemaal wél gelukt is? Zo niet, dan raad ik je aan om de Toestelhulp tool raad te plegen. Je kunt met behulp van die pagina je internetinstellingen zodanig instellen om ervoor te zorgen dat je instellingen op je mobiel goed staan.

Laat je me weten hoe het nu gaat?

@ Friesian, dank voor je hulp!

Groetjes,
Jihane
Badge
@Jihane ja hoor! En ook @Friesian en @Asma bedankt 🙂
Reputatie 6
Badge +5
Dat is goed om te lezen, HarmenG! Als je nog andere vragen hebt dan weet je ons te vinden :)

Groetjes,
Niels

Reageer