.

Beantwoord

Waarom krijg ik de melding 'beperkte toegang gewijzigd'?


Beste Simyoërs,

Sinds vandaag krijg ik de melding 'beperkte toegang gewijzigd - gegevensservice is geblokkeerd' op mijn xiaomi redmi 2. Ik heb al opnieuw APN ingesteld (https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/internetinstellingen-voor-android-telefoons-149) en m'n telefoon opnieuw uit/aan gezet, maar dit heeft helaas niet geholpen. Kunnen jullie mij helpen?

Bij voorbaat dank!

Vriendelijke groet,
Tim
icon

Beste antwoord door Caspar 7 May 2016, 12:02

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Beste Timvh,

Welkom op het Simyo Forum.

Heb je onlangs een nieuwe app geïnstalleerd, dat kan de reden zijn.

Voor meer over dit onderwerp zie https://forum.simyo.nl/overige-telefoons-77/waarom-krijg-de-melding-beperkte-toegang-gewijzigd-33533
Beste Frans,

Bedankt voor je reactie. Ik onlangs geen nieuwe app geïnstalleerd en wanneer ik de kruistest uitvoer, heb ik ook geen internet op een andere telefoon met mijn eigen sim-kaart. Internetten met mijn eigen telefoon met een andere sim-kaart kan weer wel. Het probleem lijkt dus de sim-kaart te zijn. Ik lees op het topic dat je in je bericht had gezet dat Simyo sim-kaarten gereset had. Is dat wellicht een idee in deze?

Groeten Tim
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Tim,

De simkaart kan alleen door een medewerker van Simyo gereset worden, even wachten tot een medewerker dit topic ziet.
Bedankt Frans, I'll wait!
Toch nog maar even een bericht te kijken of een van de medewerkers het nu wel ziet:

Kan iemand mij helpen met bovenstaand probleem? Bij voorbaat dank!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Timvh,

Hier ben ik dan!

Allereerst welkom op het forum :D

Wat vervelend zeg dat je de melding 'beperkte toegang gewijzigd - gegevensservice is geblokkeerd' krijgt! Na je kruistest lijkt het probleem inderdaad bij de simkaart te liggen. Ik heb je simkaart daarom gelijk gereset en opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe over 10 minuten even je toestel uit en aan en dan kunnen we kijken of dit heeft gewerkt.

Laat je me weten of het heeft geholpen?

@franswon, bedankt voor je hulp!!

Groetjes,
Caspar
Hi Caspar!

Ik lees nu je bericht en ga nu m'n telefoon uit- en aanzetten!
Hoi Caspar,

Zojuist mijn telefoon uit- en aangezet, helaas lijkt dit niet te helpen. Ik probeer verbinding met internet te maken, maar er ontstaat geen verbinding. Zou ik de instellingen die ik voor de APN heb gewijzigd wellicht moeten terugzetten naar de standaard instellingen?
Hi Caspar,

Ik heb de standaard instellingen hersteld en dit lijkt te hebben gewerkt! Of ik ergens vandaag nog een melding krijg, weet ik natuurlijk niet. Maar het lijkt er in ieder geval op dat het voor nu heeft gewerkt. Bedankt voor je hulp!

Groeten, Tim
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Timvh,

Jammer dat de reset van Caspar niet de oplossing is geweest! Gelukkig ben je zelf aan de slag gegaan en lijkt het erop dat je alsnog een oplossing hebt gevonden 🙂 Ik hoop dat de melding niet meer terug gaat komen. Fijn dat je jouw oplossing hebt gedeeld met ons! Wellicht hebben andere forumleden hier ook nog iets aan.

Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela

Reageer