.

Beantwoord

Waarom kan ik niet internetten op mijn Galaxy s7?

  • 11 October 2016
  • 4 reacties
  • 123 Bekeken

Ik heb net een nieuwe galaxy s7 aangeschaft en kreeg van Simyo gratis 1000mb data bij mijn bundel.
Wilde nu mobiele netwerken aanzetten, maar de procedure zoals door Simyo aangegeven werkt niet. Bolletje wordt niet groen bij APN.
Het is mij niet duidelijk wat ik in de procedure verkeerd doe.
icon

Beste antwoord door RicoK 11 October 2016, 15:26

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Heb je in je Mijn Simyo Internet op je Mobiel aan staan?

Heb je alle stappen in de Toestelhulp (https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/device/samsung/galaxy-s7-g930) goed doorlopen?
Probleem inmiddels opgelost. Ik had inderdaad bij "Mijn Simyo" internet op mijn mobiel niet aanstaan.
Toch bedankt voor de snelle reactie.
Reputatie 7
Fijn zo. Bedankt voor je terugkoppeling.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Bommel41,

Welkom op het Simyo forum.

Wat leuk dat je weer een jaar klant bij ons bent 🆒 De 1000 MB die je van ons cadeau krijgt, wordt op de eerste van de maand automatisch aan je abonnement toegevoegd.

Als je normaal gesproken geen gebruik maakt van mobiel internet, dan moet je de optie Internet op je Mobiel in Nederland aanzetten via Mijn Simyo voordat je gebruik kunt maken van je gratis bundel. Deze internetbundel is een maand geldig. Het is belangrijk dat je de optie uitzet op het moment dat je MB's verbruikt zijn of wanneer de maand voorbij is, zodat je niet tegen buitenbundelkosten aanloopt.

Laat je het weten als je hierover nog vragen hebt?

Groetjes,
Sean

@RicoK, bedankt voor je antwoord!

Reageer