.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn Prepaid internetbundel niet activeren?

  • 16 November 2016
  • 5 reacties
  • 119 Bekeken

Ik heb prepaid en volgens mijn simyo heb ik 0mb data tegoed voor de rest van de periode (tot vanavond 23:59) maar ik kan nog geen nieuwe internetbundel activeren. Hoe komt dit?
icon

Beste antwoord door Samantha 16 November 2016, 17:20

Bekijk originele reactie

5 reacties

Dat is raar, dat zou wel moeten. Staat het tegoed wel precies op nul? Mocht dat niet zo zijn dan kan dat het één en ander verklaren. Andere mogelijkheid is dat je te weinig "gewoon" beltegoed hebt. Je betaald je internetbundel namelijk van je standaard beltegoed.
Reputatie 5
Badge +6
Hey Johan de Xiv

Waarschijnlijk is het dan dat je beltegoed niet hoog genoeg is.
Wat is momenteel je beltegoed?
en wat gebeurd er als je nu een bundel probeert te activeren?

Groet Paul.
Badge +7
Hoi johandexiv,

Welkom op het Simyo forum! :D

Wat raar dat je geen nieuwe internetbundel kunt activeren! Ik zie dat je hier voldoende beltegoed voor hebt. Ook is je huidige internetbundel helemaal verbruikt. Het zou dus eigenlijk wel moeten lukken.

Onze technische afdeling heeft je internetbundel handmatig beëindigd. Kun je proberen om opnieuw een internetbundel te activeren? Als het goed is, lukt het nu wel.

Laat je weten of je de bundel hebt kunnen activeren?

Groetjes,
Samantha

@ Raytje en PaulH, bedankt voor het meedenken 🙂
Bedankt voor alle antwoorden! Samantha, inmiddels is het me gelukt om een nieuwe databundel te activeren! :)

Groetjes,
Johan
Badge +7
Hoi johandexiv,

Super fijn dat het gelukt is! Veel internetplezier :)

Groetjes,
Samantha

Reageer