.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn bundel niet meenemen naar de volgende maand?

  • 13 June 2017
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

Waarom komen jullie ook niet met die aanbieding dat je bundel mee over kan nemen naar de volgende maand ik hou altijd zo veel over en vind het zo jammer van mijn geld op deze manier..

Mvg
icon

Beste antwoord door Caspar 14 June 2017, 19:55

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Mopjeplopje,

Welkom op 't forum.

Ik snap heel goed dat je graag je bundels wilt meenemen naar de volgende maand. Dit kan helaas niet, en het zal op de korte termijn ook niet gebeuren. Als dit wel zo is, laten we het onze klanten uiteraard weten!

Wist je dat je elke maand je bundel kan wijzigen? Als je veel belminuten of MB's overhoudt elke keer, kan je ervoor kiezen om je bundels aan te passen.

Heb je verder nog vragen?

Groetjes,
Caspar
Reputatie 7
Badge +7
Er zijn providers, binnen het KPN concern, die dit wel aanbieden.

Hint: denk aan een aan lager wal geraakte miljonair.
Badge +2
Er zijn providers, binnen het KPN concern, die dit wel aanbieden.

Hint: denk aan een aan lager wal geraakte miljonair.

Bij Telfort bedoel je dus?
Reputatie 7
Badge +7
Yep.

Reageer