.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn APN niet instellen?

  • 10 June 2016
  • 6 reacties
  • 3522 Bekeken

Badge
Er staat geen APN ingesteld op mijn HTC One M8, waarop ik sinds enkele dagen een Simyo abonnement heb.
Als ik ga naar 'Namen toegangspunten' krijg ik de tekst: "instellingen naam toegangspunt zijn niet beschikbaar voor deze gebruiker".
En onder opties bestaat geen optie "Nieuwe APN", daar komt alleen de optie "standaard instellingen herstellen", wat niets uithaalt.
Ik kan nu (buiten Wi-Fi) al een paar dagen niet internetten met het nieuwe abonnement. Kunnen jullie helpen?
icon

Beste antwoord door Sean 10 June 2016, 16:24

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hoi,

Vervelend dat het in eerste instantie niet wil lukken. Gelukkig heeft Simyo hele mooie service pagina's met o.a. toestelhulp. En ook staat jouw telefoon daarbij. Ik heb hem er even bij gepakt voor je. Open de link er volg de instructies en klaar is kees :)
https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/htc/one-m8/internet/usecase/apn-handmatig-instellen
Badge
Die had ik idd gevonden, daar komt mijn tekst over de APN ook juist vandaan.
De toestelhulp is prachtig, maar ik kan het niet uitvoeren. Zie mijn verhaal.
Probeer eens sms ja naar 1330.
Internet staat aan op mijn simyo?
Reputatie 5
Badge +8
Hi Oolbekkink,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je nog geen gebruik kunt maken van je internetbundel! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat al je instellingen vanuit onze kant wel goed staan. Ik zie zelfs dat je vandaag nog gebruik hebt gemaakt van het internet! Klopt het dat je internet weer werkt?

Mocht dat niet zo zijn, hou me dan op de hoogte. Dan kan ik je altijd verder helpen!

Groetjes,
Sean

@ Friesian en Raytje: Dank voor jullie reacties!
Badge
Klopt, sorry Sean. Het probleem kon vanochtend worden opgelost door de APN te herstellen en opnieuw ' in te vullen' conform toestel- instructie op jullie website. Daarna werkte alles gelukkig perfect. Helemaal blij. Case closed!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Oolbekkink,

Dat is goed nieuws 😃 Fijn dat het is gelukt aan de hand van de instructies op onze website.

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Sean

Reageer