.

Beantwoord

Waarom kan ik de Simyo website niet openen?

  • 13 October 2016
  • 11 reacties
  • 313 Bekeken

Sinds de laatste update bij Apple wil browser Safari de website van Simyo ineens niet meer openen. Apple zegt 'dat er geen beveiligde verbinding met Simyo tot stand gebracht kan worden' en dat Simyo daarom geblokkeerd is.
Is dit probleem al bekend bij Simyo? Waarom is de Simyo-site niet veilig?

M.vr.gr. Jiska Sanders
icon

Beste antwoord door Sean 14 October 2016, 12:09

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik herken dit probleem niet, ik gebruik Safari 10.0 (12602.1.50.0.10) met de laatste macOS Sierra (10.12). Je zou kunnen proberen cookies te verwijderen.
Hallo Scotsman, hoe kan ik cookies verwijderen van één website? Ik kan enkel vinden hoe ik alles meteen kan weggooien en daar zit ik ook niet op te wachten, dan ben ik ook nuttige dingen kwijt.
PS Ik gebruik exact dezelfde Safariversie en Sierra als jij.
Reputatie 7
Badge +9
Om de cookies van één website bijvoorbeeld simyo.nl te verwijderen ga je naar Safari Preferences > Privacy > Cookies and website data (sorry, mijn Mac en Safari zijn Engelstalig). Klik op de knop Manage website data en als je dan als zoekterm "Simyo" invoert verschijnt "simyo.nl". Selecteer deze en kies "Remove".

Cookies van alle andere websites blijven op deze manier gewoon bewaard. Ik weet overigens niet zeker of dit je probleem met de Simyo website oplost, maar je weet maar nooit.
Hè verdorie... dat hielp dus niet. En al mijn opgeslagen ingevoerde telefoonnummers met wachtwoorden ook kwijt nu, moet ik de wachtwoorden weer ergens diep opgraven. Balen. Het is echt sinds de update naar Sierra.....
Toch maar even contact opnemen met Apple dan maar.
Ik raad je aan om voortaan gebruik te maken van een wachtwoordkluis dan heb je 1 superwachtwoord dat je hoeft te onthouden, werkt perfect, al helemaal in deze situatie.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi JiskaSvS,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat je onze website niet kunt openen.

Zou je de Cache bestanden van je browser eens willen verwijderen? Open hiervoor eerst Safari en selecteer Voorkeuren, open vervolgens het tabblad 'Geavanceerd' en vink de optie ‘Toon Ontwikkel-menu in menubalk’ aan.
Zodra het Ontwikkel-menu is geactiveerd kun je hierop klikken en vervolgens klik je op de optie ‘Leeg caches’ om de cache te legen.

Een uitgebreidere uitleg over het legen van Cache vind je op deze pagina. Mocht je er niet uitkomen, laat het dan ons dan weten. We kunnen dan telefonisch samen de stappen doorlopen.

Groetjes,
Sean

@Scotsman en Friesian, bedankt voor jullie hulp en tips!
Bedankt Sean, dit had ik al gedaan en heeft ook niet geholpen. Ik sta voor een raadsel.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi JiskaSv S,

Jammer dat het niet heeft geholpen :(

Ik weet hier ook niet het fijne van, maar ik heb wel een beetje onderzoek gedaan op het internet. Zo ben ik op een topic van de website van Tweakers uitgekomen, waar een uitgebreide uitleg van het probleem staat beschreven. Bekijk het topic hier. Het klopt dat het verwijderen van de Cache-gegevens niet bij iedereen werkt. In dat geval zal het na vier dagen over gaan.

Laten we het dus even afwachten. Kun je me laten weten of je de melding over een paar dagen nog steeds krijgt?

Groetjes,
Caspar
(...)Het klopt dat het verwijderen van de Cache-gegevens niet bij iedereen werkt. In dat geval zal het na vier dagen over gaan.

Laten we het dus even afwachten. Kun je me laten weten of je de melding over een paar dagen nog steeds krijgt?

Groetjes,
Caspar


En warempel.... ik kan deze ineens weer in Safari beantwoorden. Het is dus inderdaad 'spontaan' over gegaan!
Hier zit weer een tevreden Simyaan 😉

Bedankt allemaal!
Reputatie 3
Badge +5
Hoi JiskaSvS,

Hahaha, wat fijn om te zien dat het weer werkt!

Eens een tevreden Simyaan, altijd een tevreden Simyaan!

Als ik namens 'allemaal' mag spreken, heel graag gedaan!

Groetjes,
Ilias

Reageer