.

Beantwoord

Waarom is mijn simkaart geblokkeerd?

  • 29 September 2014
  • 1 reactie
  • 246 Bekeken

Hallo,

sinds vanmiddag is de staus van mijn simkaart veranderd naar geblokkeerd. ik heb gedurende de dag 3 mailtjes ontvangen met hierin verschillende informatie. eerst was mijn beltegoed onder de 2 euro, vervolgens krijg ik een mail dat mijn MB's op zijn en als laatste krijg ik een mail met daarinde medeling dat mijn simkaart is geblokkerd en mijn saldo meer dan 100 euro negatief is. Ik heb een aantal appjes gestuurd en Youtube gebruikt vandaag, maar lijkt me sterk dat dit maakt dat ik zoveel negatief kom te staan. op mijn Simyo zie ik dit bedrag ook nergens terug.
ik heb opgewaardeerd en aangegeven dit vanaf heden automatisch te willenn doen, dit zelfde geld voor mijn MB' s.
hoe zorg ik er nu voor dat mijn simkaart gedeblokkeerd wordt/
icon

Beste antwoord door Tiury 30 September 2014, 11:23

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi anne2003, welkom op het Simyo forum! :)

Wat vervelend dat je simkaart is geblokkeerd! Als ik je verbruik bekijk, heb je best wel wat YouTube filmpjes bekeken en meer dan een aantal Appjes gestuurd, want je hebt zo'n 230 MB verbruikt gisteren!

Je had maar een bundel van 100MB en die was al deels opgebruikt. Omdat je dit verbruik in zo'n korte en rappe tijd hebt verbruikt, heeft Simyo niet optijd de rem erop kunnen zetten en heeft je verbruik op -€150 gestaan. Simyo begrijpt dat dit met een prepaid simkaart niet de bedoeling is en heeft dit weer teruggezet naar €0,00.

Ik wil je graag adviseren om deze blog een goed door te lezen, zodat je kunt voorkomen dat je zoveel data verbruik. Hierbij is het installeren van de Simyo App en een datameter zoals "Onavo Count" heel belangrijk 🙂

Je simkaart is nu weer gedeblokkeerd, dus als je de telefoon uit/aan zet... kun je er weer gebruik van maken 🙂. Hou er wél rekening mee dat je internetbundel op is en je €1,- per MB betaalt als je er weer gebruik van maakt.

TIP: Zet je internetoptie uit via Mijn Simyo 🙂

Reageer