.

Beantwoord

Waarom is mijn internet plots gestopt?

  • 28 June 2023
  • 3 reacties
  • 23 Bekeken

Op mijn toestel Moto G30 is plotseling de verbinding met internet weg. Op geen enkele wijze meer te repareren. Internet handmatig diverse keren ingesteld. Toestel opnieuw gestart met 5 minuten wachten, mt kwartier wachten…..alles zonder resultaat. Alle instelling staan goed. Internet via WiFi gaat probleemloos.

Melding bij Internet is: Simyo Geen verbinding. Telefoneren werkt zonder problemen.

Wat kan ik nog meer doen?


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Amy 28 June 2023, 14:09

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Helpmijaub.

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je ineens geen verbinding hebt met het internet! 

Zojuist heb ik jouw postcode opgezocht en zie ik dat er een storing is gemeld vanwege werkzaamheden. Er staat op dit moment aangegeven dat dit rond 16:00 opgelost zou moeten zijn. Als je rond dit tijdstip het toestel opnieuw opstart ga ik ervan uit dat het internet weer werkt! Je kan dit eventueel terugvinden via deze pagina. Excuses voor het ongemak. 

Ik hoor het tegen die tijd graag van je 😊.

Groetjes,
Amy

Dankjewel Amy. Het probleem is nu inderdaad verholpen. Er kan weer worden 'ge-internet'! Nooit gedacht dat het probleem in die richting kon zitten. Nogmaals dank voor je snelle reactie en ondersteuning.

Groeten,
helpmijaub

Reputatie 7
Badge +7

@Helpmijaub Wat fijn dat het weer werkt! Graag gedaan 😊.

Reageer