.

Beantwoord

Waarom herkent mijn telefoon openbare wifi netwerken niet?

  • 24 August 2016
  • 3 reacties
  • 1325 Bekeken

Badge
Hallo,
Ik heb het volgende probleem, tot voor kort kon ik op open wifi bij bv de kapper en fysio, en winkels.
Nu krijg ik geen verbinding meer en
nu staat de naam van het netwerk ook opeens niet meer in de lijst van wifi netwerken terwijl ze daar voorheen wel zichtbaar waren.

Het is geen tijdelijk probleem. Ook als ik de naam opnieuw invoer wordt deze niet herkent!!!

Heb mij suf gezocht bij allerlei instellingen

Iemand die mij kan helpen? ?

Groet,Robin52
icon

Beste antwoord door Jihane 25 August 2016, 12:02

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Robin,

heb jij Android? Probeer misschien alle opgeslagen netwerken te verwijderen door middel van:
Instellingen>Wi-Fi>Menu>Opgeslagen netwerken en daar een paar wifi netwerken verwijderen en kijken of die netwerken het weer doen.

Daarnaast vraag ik me af of deze vraag wel op dit forum thuishoort aangezien dit het Simyo forum is en niet wifi of Android forum.

Groet Paul.
Badge
Hallo Paul,

Ik twijfelde ook of ik hiervoor op het goede forum zit! Maar ik heb inderdaad al wat netwerken verwijderd. Mijn eigen wifi werkt verder goed. Maar ik denk inderdaad dat ik op een ander forum moet zijn! Maar dank voor het meedenken!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Robin52,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je geen verbinding kunt maken met openbare wifi netwerken 😞 Jouw eigen netwerk werkt dus nog wel op je telefoon. Dat scheelt! Zoals PaulH voorstelde is het wellicht een goed idee om netwerken te verwijderen. Herkent je toestel überhaupt deze netwerken wel?

Wat voor toestel heb je? Met die informatie kunnen we wellicht verder 🙂 Dit is inderdaad geen Simyo-issue, maar gelukkig lopen er genoeg bekwame users rond hier! Hopelijk weet iemand de oplossing!

@ PaulH: Dankjewel voor je reactie, Paul!

Groetjes,
Jihane

Reageer